אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אופניים חשמליות לשטח

 

רכיבת שטח באמצעות אופני שטח או אופני הרים, נחשבת לפעילות ספורטיבית מאתגרת הסוחפת אליה יותר ויותר רוכבים מדי שנה. רכיבת שטח מיועדת לכל אחד ואחת מגדול ועד קטן, וזאת במידה והיא מבוצעת תוך כדי שמירה על מספר כללים בסיסיים הן להגנת גופינו בזמן הרכיבה והן בהגנה על החי והצומח בשטח.

כיום, קיימות מספר ערכות הסבה שיכולים להפוך כל אופני הרים או אופני שטח לזוג אופניים חשמליים. הסבה זו מתאפשרת לכלל סוגי האופניים הקיימים וטומנת בחובה מספר יתרונות מקצועיים גם לרוכב המקצועי והמיומן ביותר ברכיבת שטח.

חשמלי בשטח...

אופניים חשמליים נמכרים יותר ויותר בחודשים האחרונים בעיקר מהסיבה הפשוטה שהם מאפשרים שני סוגי רכיבה במכשיר אחד. בכל רגע נתון תוכלו להיעזר ביכולת ההנעה החשמלית ובכל רגע נתון תוכלו לרכב בשיטה הרגילה והקלאסית של דיווש האופניים באמצעות הפדלים.

אופניים חשמליים לשימוש ברמת רכיבת שטח מאפשרים לכם לנצל את הילוכי האופניים בצורה חכמה ויעילה ולבזבז פחות אנרגיה וכוחות בזמן הרכיבה. הפעלת המנוע בשטח תאפשר לכם להתמודד עם עליות קשות ומורכבות ובצבירת מהירות בשטחי מישור, גם בשטחי מישור הרריים.

אופניים חשמליים לשימוש ברמת רכיבת השטח מיועדים לכל אחד ואחת, החל מהרוכב המתחיל, הרוצה להיכנס לכושר רכיבת שטח, דרך הרוכב המתקדם השואף להגיע לפסגות הרים חדשות ועד לרוכב המקצוען, לרוכב זה מאפשרים האופניים החשמליים ליהנות מזמן רכיבה ממושך במינימום השקעת אנרגיה, וכתוצאה מכך ליהנות ממסלולים ארוכים בכל רכיבה ורכיבה.

ויסות מהירות בעת רכיבה על אופניים חשמליים בשטח מתבצע באמצעות "ידית גז", ממש כמו באופנוע. כמו כן, קיימת אפשרות למעצור רגל ומעצור יד או שני מעצורי יד במקביל. מנוע אופניים חשמליים נמצא סמוך לפדלים ומניע את שרשרת האופניים, כתוצאה מכך, המנוע מנצל את ההילוכים של האופניים בצורה יעילה יותר, יותר כוח בעליות יותר מהירות במישור, פחות מאמץ עבורכם, יותר הנאה מהמסלול.

רכישת אופניים חשמליים או הפיכת זוג אופניים קיימים לחשמליים יאפשרו לכם ליהנות מכל דרך ובכל דרך...מצד אחד יש ברשותכם מכשיר תחבורה אידיאלי לכבישים עירוניים ודרכי תנועה צפופים ומצד שני יש ברשותכם מכשיר ספורט אלגנטי וחכם לרכיבת שטח.

 

 


אודות מחבר המאמר

אופניים חשמליות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.