אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ASPA- שוברים לספא זוגי

ASPA- שוברים לספא זוגי

 

 

הרבה זוגות מחפשים להדליק מחדש את הלהבה שאולי כבתה בזוגיות שלהם. השגרה נחשבת לאויב הגדול ביותר של הזוגיות, ובמהלך שגרת היומיום הכולל התמודדות עם לחצים בעבודה, לימודים, טיפול בילדים ותחזוקה שוטפת של הבית זוגות רבים שוכחים שזוגיות היא עבודה קשה הדורשת תחזוקה תמידית. אחת הדרכים הטובות לבלות קצת זמן יחד, ולהקדיש מעט זמן אחד לשני היא על ידי בילוי משותף בספא זוגי.

 

למה בספא זוגי?

שוברים לספא זוגי יכולים להיות מתנה נפלאה של אחד מבני הזוג לבן הזוג השני, ויכולים להוות הצהרה של אהבה וחיבה. כאשר בן הזוג מעניק לבן או בת זוגו שובר זוגי לבילוי משותף בספא הוא בעצם אומר לו שהוא חשוב לו ושהוא מעוניין לבלות איתו זמן משותף בנעימים. דרך חוויה משותפת של טיפולי

ספא ועיסויים מפנקים יכולים בני הזוג לחזק את הקשר בניהם ולחדש את הזוגיות

 

מה עושים בספא זוגי?

כאמור גולת הכותרת של הבילוי המשותף בספא היא כמובן העיסוי המשותף. בני הזוג נמצאים יחד בחדר העיסוי ומקבלים עיסוי מפנק מן המטפלים המקצועיים של מרכז הספא בהתאם לרצונותיהם ולבקשותיהם. לאחר העיסוי בני הזוג יכולים להמשיך ליהנות מהאווירה המרגיעה והמפנקת של הספא, ואפילו ליהנות מבקבוק יין מפנק או ארוחה רומנטית לאור נרות הרחק מהלחץ ומן השגרה המעייפת.

 

כיצד בוחרים שוברים לספא זוגי?

הדרך הטובה ביותר לבחור שוברים לספא זוגי היא לעשות תחקיר קטן ברשת האינטרנט. תחילה יש לצמצם את רשימת מרכזי הספא ברחבי הארץ ולבחור במרכזי הספא המועדפים עלינו. הכי טוב לבחור במרכז  הקרוב למקום מגורנו. לאחר הבילוי בספא ניתן אפילו להמשיך לבית מלון או אפילו לצימר זוגי מפנק ולהפוך את הבילוי הזוגי בספא לסופשבוע שלם המוקדש לזוגיות.זוגות רבים סובלים ממה שנקרא השגרה. השגרה היא האויב הגדול ביותר של כל זוגיות,ולעיתים יש לנו נטייה לשקוע בבנאליות של היומיום. על מנת לשבור את השגרה המסוכנת כל זוג חייב לעצמו יום כיף זוגי באחד ממרכזי הספא הקרוב למקום מגוריו. אם אתם גרים במרכז הזמינו לכם חבילת פינוק בספא בתל אביב, ואם אתם גרים בצפון לכו לבקר בספא בצפון. יום זוגי מפנק בספא יכול לקרב בין שני בני הזוג, ואפילו במקרים מסוימים להציל את הזוגיות או הנישואין.

 

מדוע כדאי לבלות בספא זוגי?

ספא זוגי הוא דרך טובה מאוד לבלות יחד ללא הפרעות חיצוניות. במהלך השגרה השבועית אנו תמיד עסוקים בעבודה, בלימודים ואולי גם בטיפול בילדים ואין לנו זמן להקדיש לבן או בת הזוג שלנו. הביקור בספא הוא מעין פסק זמן מהמרוץ הזה של החיים ואפשר לנתק טלפונים ולהיות רק אחד עם השני תוך כדי טיפולי ספא מפנקים שירגיעו את הנפש ואת הגוף


אודות מחבר המאמר

j ryjrth

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.