אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בעולם האינטרנט

בימים אלו, זה לא מספיק, אם בן אדם משקיע את הזמן ומרצו בפיתוח אתר אינטרנט נפלא עבור העסק שלו. האתר צריך בנוסף לכך להיות מוכשר לשאוב כמות מורגשת של תנועה ועסקים מקוונים לתוך האתר. אולם, כפי שנאמר, נעים יותר להגיד מאשר להתייגע. רוב האנשים אשר טיפלו ועסקו בעסקים מקוונים מכירים היטב את חשיבותו של השיווק המקוון והחשיבות של קידום אתרים. פרסום בגוגל הוא המפתח להפקת שפע גבוהים יותר עבור העסק או הפרוייקט שלך. ישנן שיטות שונות של שיווק במנועי חיפוש ושיווק אורגני במנועי חיפוש הוא אחד מהמוצלחים. שיווק אורגני במנועי חיפוש היא אחת מהשיטות הטובות אשר יכולות להיות מיושמות בכל העסק, אולם חשוב שהדבר יעשה באמצעות מומחים בתחום. היבט נצרך ביותר של קידום אתרים בגוגל (קידום אורגני) הוא אופטימיזציה של דף האינטרנט שלך.

בכדי להבטיח כי הדף ידורג במקום גבוה במנועי החיפוש. רוב האנשים נוטים לבלבל שיווק אורגני במנועי חיפוש רגיל עם שיטות רגילות של קידום אתרים בגוגל, אולם כאן זה לא המקרה. ישנם מעט מאפיינים ייחודיים לנושא קידום אתרים בגוגל (אורגני) שלא נתקלים בהם בשיטות קידום קונבנציונליות. אנשים רבים נכנסים לתחום קידום אתרים בגוגל אורגני במחשבה שהנושא שוה קידום קונבנציונאלי שכיח. יוצא מכך, שבסופו של דבר הם מזיקים לעסק שלהם, במקום להרוויח מהקידום האורגני. אם בעל אתר משתוקק להשתמש בשירות של קידום אתרים בגוגל (קידום אורגני) עבור העסק שלו, יאה שיבין שיצטרך לבקש את עזרתו של גורם מיומן ומקצועי בתחום. כמו כן הכרחי להבטיח כי המלומד בנושא קידום אתרים בגוגל אותו שכרו להוציא לפועל את העבודה, בקי בנושא קידום אתרים בגוגל שהוא במקרה זה קידום אורגני, ולא להתבלבל עם גורם אשר מומחה בשיטות קידום אחרות. הרבה מקצוענים ממליצים להשתמש באסטרטגיות משיקות שאותן הם עושים על עסקים שלהם. הם צריכים לקלוט, כי לעסקים שונים יש דרישות שונות. שיטת העבודה של הסכמה אחת לכל מדורי העסקים היא בדרך כלל לא רציונאלית בתחום קידום אתרים.

קידום אתרים בגוגל (הקידום האורגני) מיוצר משיטות כובע שחור וכובע לבן, שיטות הדרושות להשגת תוצאה ראשונה באתר. בשיטת הכובע הלבן, אנו משתמשים ופועלים בהתאם דרכיו של מהנדס מנוע החיפוש. באפשרויות הכובע השחור, מקדמי האתרים ינסו לרומם את מיקומו של האתר בדרכים אשר לא מועדפות על מנועי החיפוש. משל לאפשרות היא לעבוד בטקסט מוחמא (נצבע באותו צבע של הרקע, או מושחל מחוץ לדף). דוגמא חלופית תהיה למשל התאמה בדף אחד בעבור הגולש האנושי ודף אחר לשם מנוע החיפוש. אין כמעט הסכמה לגבי העובדה כי מקסימום תוצאות מתקבלות בהתערבות שיטת כובע שחור. ובכל זאת, ראוי להיות בקי כי שיטת כובע שחור עלולה לעורר נזק בלתי הפיך לעסק שלך, במקרה ש נעשה בה שימוש במשך שנים. מנוע החיפוש עשוי להחרים את האתר ולסלק אותו מתוצאות החיפוש (לרוב אף לעולם).

למול זה שיטות הכובע הלבן מועילות בשיווק אורגני במנועי החיפוש. רוב בעלי העסק נוטים להתקדם בשיטות הכובע השחור במקום הכובע הלבן מכיוון שבדרך זו מציגים תוצאות קלילות יותר. למרות זאת, חשוב להיות מודע כי דרך הכובע הלבן בתחום קידום אתרים בגוגל מספקת תוצאות מעולות אחרי הכול, כיוון שניתן לחזות את התוצאות לאחר זמן רב יותר. ההחלטה של חברה או עסק בודד לעבור מאופן קידום קונבנציונאלית לצורת קידום מקבילה ברמת הקידום האורגני היא הכרה חשובה, אשר יש לבחור אותה לאחר מחשבה ולאחר שנלמדו היתרונות והחסרונות שבדרך. כפי שנאמר, קידום אתרים בגוגל בשיטה זו היא לא פשוטה, ומאד בעייתית ליישום באמצעות גורם אשר לא מנוסה בקידום.


אודות מחבר המאמר

כותב מאמרים חובב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.