אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כלי עבודה לנגרות

כלי עבודה לנגרות - בסיס לעבודה איכותית

עבור האדם הפשוט שאיננו מתעסק עם כלי עבודה במסגרת תחומי עיסוקו, אין משמעות מיוחדת להבדלים בין עגלת כלים כזו או אחרת, ולדקויות שבין כלי העבודה לנגרות או כלי עבודה כלליים. אך עבור הנגר שמתפרנס מיצירות כפיו, מדובר לא רק בהבדל של שמיים וארץ, אלא גם בחלק חיוני למדי בעבודתו שמשפיע גם על איכות ורמת העבודה. מהם בדיוק כלי עבודה לנגרות מה המאפיינים שלהם ומה צריך לעשות הנגר החובב לפני שהוא מתחיל במשימה, על כך במאמר הבא.

כלי עבודה לנגרות - כך עושים רהיטים

נגרות היא מקצוע המשלב כיום מספר טכניקות פעולה ועבודה. מצד אחד, ניתן לייצר רהיטים בפס ייצור קבוע המיוצרים בשטאנץ ודומים זה לזה, ומצד שני, להכין ריהוט מקורי בעיצובים ייחודיים המותאמים אישית ללקוח, תפורים על פי מידותיו ועונים על הצרכים הפרטניים שלו. כל נגריה עובדת בשיטות משלה ובהיקפי עבודה משלה, אך כך או כך, כל נגר יודע כי על מנת לעבוד היטב בעץ ולהוציא תחת הידיים עבודות אמנות וריהוט איכותי, ישנו צורך של ארגז כלים המלא כלי עבודה איכותיים שמותאמים לעבודה עם עצים מסוגים שונים, ברמת מאסיביות שונה, ברמת צפיפות משלו וכן הלאה. רק עבודה בעזרת כלי עבודה המותאמים לנגרות תבטיח עבודה נקייה, רמת גימור גבוהה, ליטוש נקי, רהיט ללא בקעים, בליטות או סדקים, ועמידות גבוהה לאורך זמן. בנוסף, רק עבודה שמתבצעת בעזרת כלי עבודה לנגרות מהווה תשתית לצביעה טובה ומלאה של הרהיט, ומאפשרת יצירה של פריט ריהוט מושלם.

איך תבחרו כלי עבודה לנגרות נכון?

לא רק לנגרים המקצועיים ישנה עגלת כלים מלאת כל טוב, אלא גם לנגר החובב, אשר מעוניין להרכיב בעצמו ארונות, מיטות, שידות ושאר פרטי ריהוט בשיטת עשה זאת בעצמך. אם אתה נגר חובב ומעוניין להתחיל להרכיב לעצמך ארגז כלים המלא כלי עבודה לנגרות חשוב שתכיר בשלב הראשון את המושגים הבסיסיים, את שיטות העבודה ואת העקרונות המהווים את התשתית של המלאכה, על מנת שלא תמצא את עצמך טורח זמן רב על מוצר שמהר מאוד יתבלה ויצא משימוש. חשוב שתבין מול מה אתה עומד בטרם רכישת כלי עבודה לנגרות, תבחר את סוג העץ הנכון עבור הפרוייקט, את רמת הגימור המבוקשת, את הצביעה המועדפת עליך, את כמות הזמן העומדת לרשותך ועוד. רק הבנה ותכנון של כל הרכיבים הללו, יאפשרו לך בחירה של כלי עבודה לנגרות המותאמים בצורה מדוקדקת ליכולות שלך, לצרכים שלך, ולסוג הפרוייקט שאתה מתכוון להתנסות בו.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.