אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרחים בחיפה – מקוריות ואיכות

פרחים בחיפה – מקוריות ואיכות

זרים וסידורי פרחים תמיד היו מתנה אהובה ותמיד סימלו יותר מהרבה מחוות אחרות אהבה ויופי. אך יחד עם זאת, גם בתחום זה נוצרו מותגים טרנדים ומקוריים, כמו גם זנים חדשים של צמחים, שנכנסו לשוק לשמחת חובבי הז'אנר. פרחים בחיפה, ובכל רחבי הארץ, מעולם לא היו פופולאריים יותר, כפי שניתן לראות במגוון הרחב של המוצרים אשר נמכרים בחנויות השונות. משלוחים של זרים צבעוניים היו ונותרו מתנה אהובה ומרגשת בכל הזדמנות וחנויות הפרחים עסוקות מתמיד.

פרחים בחיפה כוללים מלבד זרים "קלאסיים" או עציצים גם מוצרים נלווים הפופולאריים מאוד במסגרת משלוחים לימי הולדת, יום נישואים או יום האהבה – מארזי שוקולדים, בובות, בלונים, יינות או אפילו מארזי טיפוח, דיסקים וספרים, נמכרים יחד עם זר הפרחים והופכים את המתנה המוכרת למשהו מרגש ומרשים הרבה יותר. ליולדת הטרייה מוצעות חבילות הכוללות גם חיתולים או מוצצים – לשמחת האם והתינוק.

לאקי במבוק או עץ אהבה

חנויות הפרחים השונות, בין אם זה פרחים בראשון לציון או פרחים נתניה,  מציעות לקהל לקוחותיהם גם את החידושים האחרונים – עציצי "לאקי במבוק" או עץ אהבה. "לאקי במבוק" ידוע כצמח המזל והוא מגיע בעציץ קטן. חנויות פרחים בחיפה ובכל רחבי הארץ מציעות צמח זה כמתנה אידיאלית לכל אחד ובכל סיטואציה, ובעיקר כמתנת פרידה מעובד או בכדי לומר "בהצלחה", והוא קל במיוחד לתחזוקה ואף זול יחסית בהשוואה לצמחים אחרים.

עץ אהבה הוא עוד חידוש עדכני של חנויות פרחים בחיפה.זהו צמח ננסי אשר רובו מכיל עלים. צמח זה ידוע בתרבות המזרח כמשרה אהבה והרמוניה. לרוב נמצא עץ אהבה זה בתוך עציץ מיוחד ומקורי התורם לו מראה מעוצב ודקורטיבי. כיום, מתייחסים פרחים בחיפה בעיקר לצמחים מיוחדים אלו והם גולת הכותרת ברוב חנויות הפרחים.


אודות מחבר המאמר

נכתב לפרחי הצריף הממוקמים בחיפה והקריות ומציעים שירותי משלוחי פרחים בכל חלקי הארץ, מפרחים בתל אביב ועוד קרית שמונה.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.