אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיני גירושין

הכול על דיני גירושין:

דיני גירושין הנם שם כולל לחוקים אשר קשורים לגירושין בין שני בני זוג נשואים. אנו יכולים לראות שגירושין הפכו נפוצים יותר ויותר בשנים האחרונות ואין ספק כי מרבית האנשים שמתחילים את חייהם המשותפים עם מישהו לא משערים שיום אחד ימצאו עצמם רבים איתו בבית המשפט, אך הסטטיסטיקות מראות לנו שיותר ויותר אנשים אכן מגיעים לשם.

דיני גירושין נועדו לעשות סדר בתחום הסבוך הזה שנקרא גירושין. מדובר על תחום רחב אשר עוסק בנושאים רבים אשר יכולים לשנות את גורלם של אנשים מן הקצה אל הקצה.

דיני גירושין - רכוש:

דיני גירושין עוסקים כאמור בנושאים רבים. הנושאים בהם דינים אלו עוסקים בכל מה שנוגע לגירושין בין שני בני זוג שהיו נשואים. חלוקת רכוש הינה נושא רגיש במיוחד בין בני זוג אשר עומדים בפני גירושין. ישנם חוקים רבים בתחום זה ורוב האנשים אינם מודעים אליהם.

האם ידעתם למשל שאם הגבר מחזיק בחברה מצליחה ואשתו עקרת בית, היא רשאית לדרוש חצי משווי החברה בעת הגירושין? האם ידעתם שעל ירושות ומתנות לא חלים דיני חחלוקת רכוש? האם ידעתם שרכוש שהיה שייך לאחד מבני הזוג טרם הנישואין לא יהיה כלול בהסכם הגירושין?

נושא הרכוש הוא נושא רגיש משום שהוא מהווה סלע מחלוקת כלכלית בה שני בני הזוג רואים כאסטרטגיה להמשך חייהם בנפרד. שני בני הזוג מעוניינים בכמה שיותר רכוש כדי שיוכלו ליהנות מחיי נוחות ואין ספק שהדינים בתחום זה מחייבים עבודה מקצועית כדי ששניהם לא יחושו שהפסידו.

דיני גירושין – משמורת, מזונות והסדרי ראייה:

דיני גירושין עוסקים רבות גם בכל מה שקשור לילדים. מדובר במשמורת, מזונות והסדריי הראייה. בעניין המשמורת אנו יכולים לראות כי גברים פחות נוטים לבקש משמורת בלעדית, גם משום שהם מעוניינים שהילד יישאר עם האם וגם משום שבית המשפט נוטה לשם מלכתחילה, במקרים חריגים בהם האם מסוכנת לילד או מזניחה אותו ניתן לדרוש משמורת מלאה ואף לזכות בה.

בעניין דמי מזונות הדברים ברורים. אם מדובר בשני בני זוג יהודיים, אזי האב אחראי לכלכל את ילדיו עד הגיעם לגיל 15. כלכלה זו כוללת מדור, ביגוד, הנעלה, חינוך וכל הוצאה אחרת לה זקוק הילד כדי להתפרנס בכבוד. דיני גירושין במקרים מסוימים יכולים להשתנות וזאת בהתחשב ביכולת שני ההורים להתפרנס.

מה חשוב לדעת על דיני גירושין?

דיני גירושין הינם תחום סבוך ומורכב במיוחד בו יש להיות בקיאים כדי לצלוח בין כותלי בית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני. מדובר על תחומים מורכבים בהם עשרות אפשרויות להגמיש גזרות, למצוא פרצות ולשנות החלטות וכדי להבטיח לעצמכם הצלחה אתם צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה, או במילים אחרות – עורך דין גירושין.

דיני גירושין הינם תחום סבוך ומורכב במיוחד בו יש להיות בקיאים כדי לצלוח בין כותלי בית המשפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני. מדובר על תחומים מורכבים בהם עשרות אפשרויות להגמיש גזרות, למצוא פרצות ולשנות החלטות וכדי להבטיח לעצמכם הצלחה אתם צריכים לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני משפחה, או במילים אחרות – עורך דין גירושין.

שכירת עורך דין זה תסייע לכם בהתמודדות מול בן הזוג השני, בין אם הדברים נעשים ברוח טובה ובאמצעות הליכי גישור ובין אם באמצעי לחימה בבתי המשפט, עליכם לוודא כי יש מי שדואג לאינטרסים שלכם. כאשר אתם בוחרים עורך דין וודאו כי הוא בקיא ומתמחה בתחום דיני המשפחה והגירושין שכן עליו להיות מעודכן בשינויי החקיקה ובדינים השונים כדי להיות חכם בהתנהלותו מול הצד השני.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.