אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פרסום על רכבים - למה זה כדאי ?

פרסום על רכבים הנו קונספט חדש בישראל אשר הובא לארץ על ידי חברת wheeler, המתמחה בפרסום על רכבים. קמפיינים המועלים באופן זה מקבלים חשיפה רבה במיוחד על ידי העוברים ושבים וכן על ידי הנהגים בכביש ונחשבים לאחת משיטות הפרסום האפקטיביות ביותר למפרסמים המעוניינים להגיע לקהלי יעד מגוונים.

פרסום על רכבים מבוסס על שיטת WIN-WIN בה יוצאים מורווחים גם הנהגים וגם המפרסמים אשר הנהגים מפרסמים את המוצרים על רכביהם.  אז איך זה עובד ? חברות המנהלות מותגים מובילים מעוניינות שאלו יגיעו לתודעה של הצרכנים, לשם כך פותחה השיטה של קמפיינים פרסומיים באמצעות עיטוף רכבים.

הרכב נעטף על ידי מדבקת ויניל מיוחדת אשר לא גורמת לנזקים לרכב, המדבקה מעוצבת עם דוגמת המותג. חברת wheeler מאגדת אצלה פרטים של בעלי רכבים המעוניינים לקחת חלק בקמפיינים של פרסום על רכבים וברגע שעולה קמפיין חדש מבוצעת התאמה בין הקמפיין לבין בעלי הרכבים ומי שמתאים מקבל את האפשרות להשתתף בקמפיין הפרסום.

השתתפות בקמפיין מקנה לבעלים של הרכב תגמול חודשי אשר מסייע לו לשלם את הדלק על הרכב או כל הוצאה אחרת אותה הוא חפץ לשלם. באופן זה הבעלים של הרכב לא נדרש לעשות דבר מלבד לעטוף את רכבו ולדאוג שהרכב יהיה נקי, המפרסם מקבל פרסומת בתנועה הנחשבת לאפקטיבית במיוחד, הבעלים של הרכב מתוגמל באופן כספי מבלי שהוא משנה את הרגליו וכולם מרוויחים ! לבעלי הרכבים ישנה אפשרות להשתתף גם בקמפיינים נקודתיים לדוגמה, על ידי נסיעה מרוכזת לאורך כבישי הארץ עם רכבם יחד עם עוד רכבים המשתתפים בקמפיין ועוד.

ווילר הנה החברה הראשונה בישראל אשר מפרסמת על רכבים פרטיים כפי שתואר לעיל, כדי להצטרף אל ווילר, יש להכנס אל האתר ולהרשם באמצעות מערכת ההרשמה. תתבקשו להזין את הפרטים שלכם למערכת על מנת שבווילר נוכל להתאים את המאפיינים שלכם לדרישות של המפרסמים שלנו, לאחר שתמצאו מתאימים מבחינת אזור המגורים שלכם ומאפייני הנסיעה שלכם לדרישות של המפרסמים שלנו נוכל לצרף אתכם לקמפיין פרסום על רכבים. השתתפות בקמפיין פרסום היא נפלאה שכן לאחר שהרכב שלכם נעטף אין לכם למעשה דרישה לבצע דבר נוסף מלבד לבוא לבדיקה תקופתית באחת מנקודות העיטוף של ווילר.

השתתפות בקמפיין של ווילר תאפשר לכם להגיע להכנסה חודשית של בין כמה מאות שקלים ועד למעל לאלף שקלים מדי חודש, הנרשמים הראשונים יתקבלו לקמפיינים הראשונים שיועלו על ידי החברה שהחלה לפעול בישראל.

עוד על קמפיינים של פרסום על רכבים תוכלו לקרוא ב ווילרwheeler.co.il.


אודות מחבר המאמר

פרסום על רכבים

ווילר - wheeler.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.