אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קופות ממוחשבות פתרונות חכמים לעסקים

קופות רושמות מתקדמות מספקות פתרון מקיף וכולל לביצוע מהלכים ניהוליים ומכירתיים בבית העסק. בקדמת הקופות הרושמות עומדות קופות ממוחשבות שמהוות פתרון טכנולוגי המקנה לבית העסק בו הן מוצבות יתרון תחרותי בלתי ניתן לערעור. לצד היתרונות בניהול עמדת המכירה, קופות ממוחשבות מתקדמות מתממשקות בצורה פשוטה לכל תוכנה הקיימת באירגון ובעלות ממשקים מובנים למערכות מידע. 

קופות ממוחשבות

קופה ממוחשבת צריכה להיות עמדה שלמה שתהיה בנויה לעמוד בלחצים ולא מחשב ביתי פשוט שאליו מתחברים חלקים שונים. עמדה שלמה תקל גם על ההתקנה וגם על התחזוקה. בבחירת קופה ממוחשבת צריך להקפיד שהקופה פשוטה וידידותית להפעלה, שהינה קופה ממותג ידוע ומוכר עובדה שתקנה לבית העסק שלכם את היתרון של הניסיון ואת הבדיקות הקודמות שנעשו למותג. יש לזכור כי גם שהמוצר בעל אמינות גבוהה, כל מוצר מחשוב זקוק מדי פעם למערך שירות ותמיכה. לכן, חשוב להתקשר עם גוף בעל יכולת מוכחת למתן שירות מהיר, מקצועי ויעיל בפריסה ארצית. 

קופות ממוחשבות מהוות יתרון תחרותי לבית העסק 

קופה ממוחשבת מכסה את כל הפעילות הקמעונאית בבית העסק החל מעמדת המכירה (POS) דרך עמדת ניהול החנות. פעולות שבעבר היו מורכבות לכל בעל עסק, הופכות להיות פשוטות מתמיד ומתבצעות באופן אוטומטי הכל בלחיצת כפתור. בעזרת קופה ממוחשבת ניתן לבצע  את כל פעולות המפתח המתחייבות בניהול עסק קימעונאי: ניהול קטלוג פריטים, ניהול מלאי ורכש, ניהול ספקים, ניהול עובדים, הפקת תעודות משלוח, הדפסת תוויות בר קוד, הפקת דו"חות רווח והיסטוריית מחירים. קופה ממוחשבת תורמת גם לשימור הקשר עם הלקוחות ושידרוג דרך ניהול מבצעי המכירות. ניתן לנהל  סוגי מבצעים שונים, לנהל מבצעים ללקוחות מועדפים וגם לנהל מבצעים המופנים רק למועדון לקוחות.  

קופות ממוחשבות למיחשוב רשתות קמעונאיות 

קופות ממוחשבות מהוות סל פתרונות מושלם למיחשוב רשתות קמעונאיות וסיטונאיות. לצד היתרונות בניהול עמדת המכירה, קופות ממוחשבות מתקדמות דוגמאת קופות גזית, מתממשקות בצורה פשוטה לכל תוכנה הקיימת באירגון ובעלות ממשקים מובנים  למערכות מידע, פיננסים ומערכות ERP. נתוני מכירות בחתכים מגוונים מגיעים למרכז הרשת בזמן אמת ומאפשרים קבלת החלטות ומתן פתרונות עדכניים בהתאם לצרכים. קופות ממוחשבות גזית מציעות כלים ופתרונות חכמים נוספים המאפשרים ליעל את ניהול הרשת ממרכז השליטה ולספק בקרה מלאה על הנעשה בחנויות. בין כלים אלו ניתן למצוא מערכת לדרבון אנשי מכירה, מערכת אבטחה ביומטרית למניעת גניבות עובדים, מערכת ספירת לקוחות ומערכת שיתוף מידע עם הלקוחות.


אודות מחבר המאמר

וריפון - קופות רושמות, קופות ממוחשבות, סליקת כרטיסי אשראי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.