אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גאדג'טים - מה זה הדבר הזה?

בעשור האחרון גאדג'טים הפכו לתופעה הסוחפת אחריה מיליונים ברחבי העולם. כולנו נהנים מצעצועים טכנולוגיים מתוחכמים שמעלים את רמת חיינו או לפחות משעשעים אותנו במהלך שיגרת היום. למעשה, אנו לא רק נעזרים בהם אלא מחדשים את ימינו בעזרת גאדג'טים.

גאדג'טים - מה זה אומר ?

גאדג'טים, או בשמם בעברית "חפיצים", קיימים בכל תחומי חיינו. החל מציוד לתינוקות, צעצועים לילדים, מצלמות אבטחה לבית,  עזרים לנשים ולגברים ועוד. הגאדג'טים הם בעצם מוצרים טכנולוגיים משודרגים. מוצרים אלו הינם חלק משגרת יומנו ומטרתם להקל על התפקוד היומיומי, או לעזור לשמור עלינו ועל יקירינו בעזרת מצלמות אבטחה לבית. וכמובן, הגאדג'טים הם מוצרים מגניבים ומדליקים שיגרמו לסובבים אותנו להתפעל מהמוצר העכשווי שרכשנו. ייתכן שנכונה הטענה, לפיה במקרים רבים הם לא ממש נחוצים לנו ונחיה מצוין גם בלעדיהם, אך מצד שני החידושים הטכנולוגיים המבריקים הללו מכניסים עניין לפעולות הכי שגרתיות בחיינו, ובוודאי שחשיבותם גדולה כשמדובר בתחום האבטחה.

מי צריך את זה ?

אז למי נועדו הגאדג'טים הללו, מי הוא קהל היעד שרוכש מוצרים אלו? התשובה הבלתי נמנעת היא – כולנו ! כל אחד מאיתנו הוא צרכן בפועל או בפוטנציה של "חפיץ" חדש ומשוכלל. החל מאנשים שזקוקים לציוד אבטחה, כמו מצלמות אבטחה לבית או לעסק שלהם, דרך ילדים שרוצים למתנת יום הולדת את הדבר האחרון בתחום הצעצועים, וכן חברים, בני משפחה או עמיתים לעבודה 

כל אחד ישמח לרכוש או לקבל גאדג'ט חדיש ומקורי.

מי לא צריך את זה?

וכמובן קיימים הגאדג'טים שאף אחד לא צריך. מכל מאות הגאדג'טים שיוצאים מדי שנה ישנם כמה שהם חסרי תועלת לחלוטין, ומעלים שאלות קשות לגבי המציאות ואורח קיומנו הכללי. כדוגמא הומוריסטית נציין את כיסוי החוטיני לאייפוד, המונע את השימוש באייפוד ודורש להוריד את התחתונים בכדי להגיע לחלקים האינטימיים והחשובים של המכשיר. מוצר נוסף חסר תועלת הינו מנענע לעכבר של המחשב - תוכנת מחשב שמזיזה את החץ של עכבר המחשב בכל פעם שאתם לא משתמשים בו וכך מונעת מהמחשב לעבור למצב של שומר מסך.

אז אם יש לכם כסף מיותר לבזבז, עולם שלם של גאדג'טים הוא מקור בלתי נדלה של מוצרים שחלקם יעילים וחשובים וחלקם חסרי תכלית.


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.