אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספא – לנפש בריאה

 כשרוצים לצאת להפסקה: ספא

תעצמו את העיניים ותדמיינו את הסיטואציה הבאה: מוסיקה נעימה ומרגיעה, אור נרות עדין ורך, ריחות שמנים וזוג ידיים שלשות כל חלקיק ולו הכי קטן בגופכם. כל שתיארתם לעצמכם עכשיו מגולם במילה אחת קטנה: ספא.

כשאנחנו אומרים ספא אנחנו מתכוונים ליום שכולו רוגע ושלווה, יום שבו אנו משאירים את כל הדאגות ואת כל הלחצים מחוץ לדלת מתחם ונכנסים לתוך עולם חדש של פנטזיה שהולכת להתגשם. כשאנחנו אומרים ספא אנחנו למעשה מתכוונים לחוויה ובה אווירה קסומה, הכול בלבן, כולל אתכם, האורחים שתקבלו חלוק רחצה, מגבת ונעלי בית גם הם בצבע לבן שישרה עליכם תחושת נינוחות גדולה. לאחר שהתרשמתם מהמקום ומהאווירה העוטפת אותו, ביום ספא שלכם תיהנו מעיסוי ובנוסף כל מכון ספא אליו תלכו יכבד אתכם באוכל ושתייה. בנוסף, מכוני ספא יספקו עבורכם מתקני מים, מלתחות וחדרי אירוח.

ספא, ללא ספק, הפתרון עבורכם לכמה שעות של מנוחה.

 

עיסוי – כמו להיוולד מחדש

עיסוי הוא למעשה מה שמעצים את החוויה שלכם וגורם לה להיות קסומה פי כמה וכמה. תארו לכם כמה כיף לשכב במיטה המותאמת במיוחד לחוויית העיסוי, לצידכם מעסה מקצועי ביותר, החדר בתאורה עמומה ובשילוב של מוסיקה מרגיעה וזוג ידיים מתחילות לעסות וללוש את גופכם מבלי לפספס אף חלק.

העיסוי משחרר אותנו, הן פיזית והן נפשית. משכיח מאיתנו את המעמסה והנטל היומיומיים ומרענן אותנו לקראת הבאות.

עיסוי כמובן מתחלק לסוגים רבים כמו עיסוי רפואי, רפלקסולוגי ועיסוי באבנים חמות ועוד.

 

 

מסיבת רווקים גדולה מהחיים

בשעה טובה ומוצלחת הגיע היום הגדול, כולם נרגשים ושמחים עבורכם ומצפים בקוצר רוח לחגיגה הגדולה. צדקתם, אנחנו אכן מדברים על יום החתונה. מה שחשוב לא פתוח מיום זה היא מסיבת רווקים טובה ובלתי נשכחת. מכוני הספא ישמחו לתת לכם מקום כייפי לחגוג את המאורע. כל החברים יתאספו, יצחקו, ייהנו מטיפולים, שימוש במתקני המקום, יאכלו כאהבת נפש, ויחגגו עם בעל השמחה מסיבת רווקים מיוחדת במינה.


אודות מחבר המאמר

המאמר נכתב ע"י חברת texti.co.il - כתיבה שיווקית, כתיבת מאמרים ותוכן לאתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.