אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מסאז' - עכשיו ניתן לצ'פר את עצמכם או את האשה או הבעל אפילו בלי לקום מהמיטה

כאבים בגב התחתון מציקים בטירוף ואתם דוחים את העיסוי שלכם' כי ממש אין לכם פנאי להתרוצצות הזו? מה דעתכם על זה כי מעסה מקצועי יבוא עד פתח ביתכם, וכול שיהיה עליכם לעשות אח"כ הוא לשכב בנחת על המזרון ולהנות מ מסאז' כיפי?

 

אנו נמצאים במציאות דינאמית, מלחיצה, תובענית ביותר שדורשת מאיתנו לא מעט. בין אם זאת הקריירה או משפחתנו, המתח הפוליטי או מה שקורה מסביב- החיים במערב באופן כללי ובישראל בפרט לא כ"כ מותירים לנו עודף שעות פנאי להשקיע בעצמינו. כך נוצר מצב שהרבה אנשים מזניחים כאב או מתחים בגוף.

 

בהמשך לדברים, קליניקות ל מסאז'ים מעניקות עכשיו שירות אקסקלוסיבי של עיסויים בבית, מה שאומר בעצם העברת מקום קבלת השירות' מהקליניקה או מהמכון אל ביתו של המטופל. במסגרת שירות של מסאז' הנערך בבית הלקוח, יבוא המעסה לביתו של הלקוח ביחד עם מיטת ה מסאז'ים וידאג ליצור בביתו ע"י שימוש באמצעים כמו מוסיקה מיוחדת, שמני עיסוי, נרות מיוחדים וכד', את האווירה הטובה ביותר, שתאפשר למטופל להיכנס לזה. מסאז' שבדי, מסאז' תאילנדי וטיפולים הוליסטיים, שיטת הרפלקסולוגיה, עיסוי קרקפת, טיפולי שיאצו ועוד- מבחר האופציות הטיפוליות הוא רחב, וכל אחד יכול לבחור את זו המועדפת עליו באופן אישי, גם כאשר מדובר ב מסאז' הנערך בביתו של הפציינט ולא בקליניקה.

 

מה שטוב בהקשר של עיסוי עד הבית הוא ללא ספק המיקום בוא הוא מתבצע- הבית. הבית הוא מבצרנו- הוא האזור בו אנחנו חשים בטוחים מאד ובו אנחנו יכולים להרגיש טבעי, בלי מסכות או זיופים. כך למעשה, בנוסף ליכולת הרפואית של הגוף הנפש שמייחסים לו, ל מסאז' בבית הלקוח קיים ערך מוסף, והוא הרגשת הבטחון בה יכול הלקוח לחוש במהלכו של העיסוי, רק מפני שהוא נמצא בביתו, בו הוא חש רגוע ומאובטח.

 

פנקו את אהוביכם בעיסוי

 

שירות של מסאז' עד הבית הוא אמצעי נהדר לפנק את מי שאתם אוהבים. בין אם הינכם רוצים לפנק את אשתכם לרגל יום הנישואין הקרוב, בין אם הינך תרה אחר דרך מקורית ומיוחדת לשמח את בן הזוג בתאריך בו נולד- מסאז' שיבוא עד הבית אינו רק מתנה מפנקת שתעשה רק טוב לאהובים שלכם, אלא בהחלט תפתיעם ותיתן להם תחושה שבאמת חשבתם עליהם.


אודות מחבר המאמר

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.