אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מערכות ישיבה מעור - כורסת טלויזיה מעור

כאשר מתכננים פינת טלויזיה או סלון חדש, ורוצים שהמראה החדש יהיה מראה טרנדי כנדרש בימנו, כנראה שאין מנוס מלקנות כורסת טלויזיה מעור, ולשלב אותה עם מערכת ישיבה פינתית מעור.  

עור  

עור תמיד היה החומר המועדף לריפוד ספות, כיסאות, ומושבים. העור נעים למגע, קל לניקוי ולתחזוקה ומשדר יוקרה תמידית ומראה קריר וסולידי.  

כורסת טלויזיה מעור  

כורסת טלויזיה מעור ניתן לשים בכל פינה בבית. כמושב נוח בחדר הצפייה הפרטי שלכם, או בפינת הטלויזיה בחדר, ועד לסלון עצמו. הסגנון המעוצב והנוחות המדהימה יפתו כל אורח להתיישב דווקא בכורסה האהובה עליכם... כורסת טלויזיה מעור מצוידת במערכת אורטופדית השומרת על הגב והשלד שלכם בזמן שאת מתפנקים בה. זה גם מה שהופך אותה לכה נעימה ומזמינה. העור עצמו מפנק ומרגיע- חוויה שלא תרצו שתסתיים לעולם. כורסת טלויזיה מעור המוצבת בסלון ניתן ורצוי לשלב עם מערכת ישיבה פינתית מעור.  

מהי מערכת ישיבה?  

שכחו מהספות הבודדות שכולנו גדלנו עליהם. הדבר החם ביותר בעיצוב חדרי אירוח וסלון הם מערכות ישיבה. מערכת ישיבה היא פתרון נוח ויפה המאפשר הושבת 5-6 אנשים ויותר בו זמנית על המערכת. הקווים נקיים וישרים, מלבניים, או מרובעים. המראה עצמו קלאסי ונקי. ומאפשר להשתולל בצבעים של מערכת הישיבה. מערכת ישיבה פינתית מעור נותנת משמעות חדשה לעיצוב הסלון. השימוש בפינה של מערכות ישיבה יכול להגדיר מחדש את גבולות החדר. אם ברצונכם להסתיר או להשתמש בפינה מתה- הציבו את הפינה של מערכת ישיבה פינתית מעור בצמוד לפינה הבעייתית. החדר גדול מדי ואתם רוצים לתחום אותו לפינות שונות? גם כאן ניתן לשחק עם מערכת הישיבה לעיצוב מושלם. גם כורסת טלויזיה מעור וגם מערכת ישיבה פינתית מעור הם פריטים מעוררי תשומת לב. פריטים כאלה יקבעו את האופי של החדר, ולכן ניתן לשלב אותם בחדר בכל צבע או עיצוב שתרצו. האפשרויות בלתי מוגבלות. אנשים רבים לעיתים נוטים לחסוך בנושאים אלו, למרות שאנו שמים לב כי זמן רב מושקע במשך היום בשימוש ברהיטים אלו, לכן חשוב מאוד שלא לחסוך ולהשקיע ברהיטים ובדברים שנמצאים בשימוש רב ביותר בבית, אחרת החיסכון של כמה מאות שקלים אלו, יהיה בעוכריהם שנים רבות אחרי הקנייה.   


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.