אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהי הלוואה לכל מטרה ואילו אפשרויות היא מציעה?

אם בעבר יכולנו לקבל הלוואה אך ורק מהבנק, הרי שבעקבות חקיקתו של חוק וועדת בכר, ניתן לקבל הלוואה חוץ בנקאית גם מגופים נוספים, כמו חברות האשראי, חברות ההשקעות למיניהן ואף חברות הביטוח. חוק וועדת בכר, שנחקק בסוף שנת 2005, יצר שוק של הלוואות, שוק חדש שלא היה קודם לכן, ואפשר לנו, לקוחות הבנקים, שלא להיות יותר תלויים בבנק ולבחור מאיזה גוף אנו מעוניינים לקבל הלוואה. במסגרת שוק הלוואות חדש זה, מוצעת לנו גם הלוואה לכל מטרה, שכשמה כן היא, הלוואה זו ניתנת לכל מטרה שנרצה, והיא כוללת סכום של עד 50,000 ₪. הלוואה חוץ בנקאית זו, הניתנת על ידי חברות האשראי השונות, מהווה מענה ללקוחות רבים, המבקשים את התאמתה של ההלוואה באופן המדויק ביותר לצרכיהם השונים. הלוואה לכל מטרה זו מציעה מסגרות תשלום נוחות וכדאיות, פריסת תשלומים מתאימה וכן תנאים מועדפים. אנו יכולים לקבל הלוואה זו לצורך רכישת רכב, לצורכי לימודים, חופשה, שיפוץ הבית וכדומה.

אילו תנאים מוצעים במסגרתה של הלוואה לכל מטרה

הלוואה לכל מטרה זו, אותה אנו מקבלים מחברת האשראי ונעשית דרך כרטיס האשראי עצמו, מציעה לנו מסלול נוח ואפשרויות החזרה, בהתאם ליכולותינו הכספיות. אנו יכולים להחזיר הלוואה זו, שניתנת בסכומים של בין 2,000 ₪ לבין 50,000 ₪, במסגרת החזר של שלושה תשלומים ועד 48 תשלומים לכל היותר. הלוואה חוץ בנקאית זו, שלא כמו הלוואה הניתנת על ידי הבנק, איננה דורשת ערבים, איננה דורשת בטחונות או אישורים מיוחדים, ולכן ניתנת כמעט לכל אחד וכמעט בכל פנייה (למעט מקרים חריגים במיוחד). הלוואה זו ניתנת בדרך כלל באופן מיידי, תוך מספר ימים בודדים ומתאימה למגוון של צרכים שונים. הלוואה מיוחדת זו מאפשרת לתכנן את ההוצאות השונות באופן החכם והנכון ביותר וליהנות מתנאים אטרקטיביים במיוחד לצד התאמה מלאה של הסכום המבוקש לצרכינו השונים, בין אם לצורך רכישה בעלות נמוכה או רכישה יקרה.

כיצד ניתן לקבל הלוואה לכל מטרה

אם אנו מעוניינים בהלוואה מסוג זה, הלוואה חוץ בנקאית, הניתנת לכל מטרה, עלינו לפנות ישירות אל חברת האשראי, המציעה הלוואה לכל מטרה זו. מכיוון שמדובר בהלוואה חוץ בנקאית, הבנק שלנו איננו מעורב בהליך זה ולכן אין צורך לפנות אליו, כי אם לחברת האשראי בלבד. במסגרת פנייתנו אל חברת האשראי, באמצעות שירות הלקוחות הטלפוני של חברה זו, אנו מתבקשים לענות על כמה שאלות, לצורך ביצוע בדיקה מהירה של החברה את יכולותינו הכספיות (ובמיוחד כשמדובר בסכומי כסף גבוהים). בעת פנייה זו, אנו יכולים לבקש הצעות לגבי מסלולים שונים, הניתנים במסגרת הלוואה לכל מטרה, המאפשרים קבלתם של סכומי כסף שונים, פריסת תשלומים באופן מסוים ותנאים אחרים. בעת בחירתנו את ההלוואה המתאימה לנו ביותר, חשוב שנוודא כי הסכום, אותו אנו מבקשים, אכן יתאים ויספיק לצורך שבגינו אנו פונים להלוואה זו ובנוסף, חשוב לוודא גם כן שאפשרויות החזר ההלוואה נכונות לנו. הלוואה לכל מטרה הינה ככל הלוואה אחרת ואנו מחויבים להחזירה, בדומה להלוואה הניתנת על ידי הבנק. ולכן, התאמתה של ההלוואה הן לצרכינו והן ליכולתנו הכלכלית חשובה במיוחד. במידה ואנו מתקשים לבחור אחר ההלוואה המתאימה, נוכל להיעזר בשירות הלקוחות המקצועי של חברת האשראי ולקבל פרטים בנוגע להלוואות המשתלמות והכדאיות ביותר עבורנו.


אודות מחבר המאמר

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.