אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הדפסה על כובעים

באירועי חשיפה דווקא כדאי להתלבש בעולם השיווקי של היום צריך, כידוע, להשאיר חותם ומזכרת בכל מקום ובכל הזדמנות. אחת המשמעותית ביותר היא אירועי החשיפה שמתקיימים במסגרות שונות ומגוונות. הדפסה על חולצה של הלוגו שלכם, או הדפסה על כובעים של שם המוצר שלכם, יכולות לתת לדוכן שהצבתם דחיפה יחצ'נית רצינית. הדפסה על חולצה היא פעולה שיווקית נכונה כי המידע שאתם רוצים להחדיר לתודעת הצרכן הולכת איתה לכל מקום וכך גם הדפסה על כובעים. הדפסה על חולצה או הדפסה על כובעים מנצלים את יתרונותיהם הרבים של אירועי חשיפה. מדובר בזדמנות למגע עם קונים פוטנציאליים לא מעטים, שלא בטוח שהייתם פוגשים באופן אחר. עם זאת אתם נמצאים בסביבה שבה לפעמים עשרות נציגי בתי עסק ממטירים על הלקוחות שפע של אינפורמציה ופיתויים. לשם בולטות משמעותית, אתם זקוקים לאמצעים יוצאי דופן, כמו הדפסה על חולצה של מירב המידע החשוב עליכם.

החלטתם על הדפסה על כובעים? קצת הומור לא יזיק הדפסה על כובעים או הדפסה על חולצה לטובת שיווק העסק שלכם צריכה להיעשות בחוכמה. הדפסה על חולצה רק עם שם המפעל או המוצר לא תעשה את העבודה. אבל אם תלוו אותו באמירהמבריקה או ציור הומוריסטי, גם הדפסה על כובעים תהיה אפקטיבית. אנשים אוהבים להצטייד בפריטים משעשעים ושנונים.

וכך, הדפסה על חולצה או הדפסה על כובעים ישמשו אתכם פעמיים: פעם אחת כשהלובש עצמו הכיר אתכם, ובפעם השנייה הוא השליח שלכם לידיעת הציבור. הדפסה על חולצה או הדפסה על כובעים תבטיח חשיפה גדולה, כאילו שכרתם לוח מודעות נייד. קחו בחשבון שהחשיפה נמשכת גם אחרי האירוע. הדפסה על חולצה אולי עולה קצת יותר אבל שווה הרבה יותר וישנו גם העניין התקציבי. בהחלטה על סכום הכסף שאתם מעוניינים להשקיע באמצעי הפרסום ובעיקר על הפריטים הקטנים שאותם תחלקו באירוע החשיפה הקרוב ובכל הזדמנות אחרת, בוודאי אפשר יהיה לבחור אביזרים זולים כמו מחזיקי מפתחות או מגנטים למקרר, אבל בחישוב של השקעה מול יעילות אסור להתבלבל – הדפסה על חולצה או הדפסה על כובעים לא ייזרקו דקה אחרי קבלתם.  


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.