אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שינוי צוואות

 

 כתיבת צוואה היא אחד הדברים החשובים בחייו של אדם. רבים רואים בכתיבת צוואה, כמזכרת אחרונה שהם ישאירו לקרובים שלהם. אנשים רבים משקיעים זמן רב בכתיבת צוואה כדי שהיורשים יוכלו לזכות בירושה. לעיתים ישנם מצבים, בהם אנשים מבקשים לשנות את הצוואה ולהתלבט. חשוב להדגיש כי ניתן לשנות צוואה זאת בהחלט הייתה כוונת המחוקק אדם בכל תקופה יכול לשנות את צוואות. אם הצוואה נכתבה תחת השפעה ניתן להתנגד לצוואה ולהביא לביטול הצוואה. כתיבת צוואה היא איננה נושא שאנו משוחחים עליו עם חברינו, אבל מומלץ להיערך לכתיבת צוואה בהקדם האפשרי. עריכת צו קיום צוואה על פין דין,  תמנע את ביטול הצוואה מאוחר יותר. אדם עובד קשה במשך כל חייו ומפתח קשרי חברות, עריכת צוואה בצורה נכונה תדאג שכל אחד יקבל את החלק שמגיע לו. כך הרכוש יחולק באופן שווה בין בני משפחה וחברים ולא יהיה צורך להגיע עד לבית משפט. בעבר היו אנשים שמצאו את עצמם במסדרונות בית המשפט כתוצאה ממאבק על הצוואות. לכן חשוב מאד להקדיש זמן רב לכתיבת צוואה ואם ברצונכם לשנות דבר מה עשו זאת. אם זאת חשוב להבהיר שיש צורך לשמור על צורה אחידה. מכתב למשל לא מהווה צוואה, אלא רק מסמך רשמי. אם ברצונכם לכתוב צוואה עשו זאת באמצעות עורך דין לענייני צוואות. התייעצות עם עורך דין לענייני צוואות תחסוך לכם עוגמת נפש. עורך דין לענייניי צוואות הוא איש מקצוע וביכולתו לומר לכם כיצד לכתוב צוואה.

פתיחת צוואה - אצל רשם לענייני צוואות

פתיחת צוואה יש לעשות אך ורק אצל רשם לענייני ירושה. רשם לענייני ירושה. חשוב לדעת כי מי שמחזיק בידו צוואה לא מבטיח את הירושה. רק פנייה לרשם לענייני ירושות, תוכל להבטיח לכם את קבלת הירושה שכן הוא האיש שאחראי על פתיחת הצוואה ואישורה. הגשת בקשה לצו צוואה יש להגיש באחד מלשכות רשם לענייני ירושה הקרובה לביתו של המנוח. לבקשה לצו קיום ירושה, יש לצרף מספק מסמכים מומלץ לעשות זאת בנוכחות עורך דין  כדי לקצר תהליכים. עורך דין מקצועי ומנוסה יכול להנחות אתכם כיצד לפעול .

 

 


אודות מחבר המאמר

אקסטרה- קידום אתרים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.