אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

היום בניית אתרים לחברות זוהי בהחלט פעולה הכרחית

בניית אתרים בימיניו זוהי תעשייה עצומה המהווה את חוד החנית בכל מה שקשור לשיווק חברות באינטרנט, בין אם אנו עוסקים בבתי עסק בעלי נוכחות באינטרנט או עסקים ותיקים שעוד לא נכנסו לקיום האון ליין. עיצוב והקמת אתרים ברשת זהו תהליך שתובע די הרבה מחקר וגם איזשהו איפיון בשביל שיהיה אפשרי לשאוף לתוצאות הכי מוצלחות עבור הדרישות המותאמות של העסק.

 בדיקת קהל היעד - בניית אתרים

לפני הקמת אתר עבור לקוח, קיים צורך משמעותי לדעת מי הקהל יעד שלו, מה בדיוק הוא מחפש ובמה הינו מתעניין. רק לאחר שיודעים זאת, אנו יכולים וערוכים לדעת איך לפנות לאותו קהל יעד ואח"כ להם את השירות או הסחורה שיותר מכל רלוונטיים עבורו, כאלה שאכן מעניקים פיתרון לסוגיה כלשהי בתחום המסוים. במידה שעוסקים בקהל כללי יכולים בוודאות לעשות במידה מסוימת ריגול בתעשייה ולבחון כיצד המתחרים האפשריים בתחום זה ניגשים אל הלקוחות שלהם באמצעות האתר.

 

לאחר שהחלטנו על היעדים שלנו ויש לנו אפיון הקהל יעד וצרכיו, יכולים אנו להתחיל לחשוב על עיצוב האתר וממשק המשתמש. זאת בעצם התשתית ההתחלתית שעליה יבנה האתר וכמובן ישנה חשיבות מאד גדולה לדברים הללו. עיצוב האתר הוא בעצם האלמנט הראשון שרואים אותו כאשר מבקרים מגיעים לאתר ספציפי. הסגנון הגראפי של האתר מסוגל להכריע באם המבקרים ישארו באתר למעלה ממס' שניות או שאולי ימהרו לחזור לעמוד הקודם שממנו ניווטו לאתר. בדיוק מסיבה זו, חשיבותו של העיצוב הגרפי באתר אינטרנט היא גבוהה ביותר.

 

יחד עם זאת, בניית אתרים ממש לא מסוגלת להסתמך נטו על עיצוב, שכן גם אם לאתר מסוים ישנו עיצוב מדהים, במידה והתוכן בו רחוק מלהיות ברמה גבוהה וגם לא ממש משרת נאמנה קהל יעד בתחום מסוים, לאתר זה לא כ"כ יש עתיד חיובי. תוכנו של האתר הינו האלמנט הכי קריטי בכל אתר אינטרנט, וגם חברת גוגל בעצמה נוהגת לחזור על זה כל הזמן. זאת מכיוון שהיעד של התוכן זה לשרת את המבקרים שלך מעל הכל. מסיבה זו, ישנה חשיבות להשקיע זמן או כסף בתוכן ברמה גבוהה וגם רלוונטי כמה שיותר - זוהי בלי ספק השקעה קטנה שתניב פירות תוך מס' חודשים.

 

בקיצו של התהליך של בניית אתרים, כבר יש ברשותנו בעצם אתר לכל דבר. אבל האם זה טוב מספיק? תשובה לזה היא ב-100% לא. בשביל שלקוחות פוטנציאליים יגיעו לאתר האינטרנט שלך, עדיף לשווק ולקדם אותו ואחת השיטות הטובות לעשות זאת היא ע"י קידום אתרים אורגני, שיטה שמטרתה להגדיל את הנראות של אתרים באינטרנט במנועי החיפוש בצורה טבעית, כלומר לא בתשלום.


אודות מחבר המאמר

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.