אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הגנה מהשמש נחוצה גם ביום מעונן

 

אמצעי הגנה מהשמש

ירידת הטמפרטות ועומס החום מבשרים את בוא הסתיו. למרות המודעות הגבוהה למניעת נזקי שמש וסרטן העור, בתקופה זו של השנה העירנות לצורך בשימוש באמצעי הגנה מהשמש יורדת, בדרך כלל עד תחילת הקיץ הבא. רובנו קושרים אמצעי הגנה מהשמש לקיץ ולשפת הים ולא מודעים כי עוצמת קרינת השמש בישראל מחייבת שימוש באמצעי הגנה כל השנה. קרינה על סגולית חודרת במידה ניכרת גם דרך שמיים מעוננים ואף חודרת את שמשות הרכב בו אנו נוהגים. למי מביננו שעוסקים בספורט החורף הלבן, סקי, חשוב לזכור כי בנוסף לקרינת השמש הישירה, מרחבי השלג מחזירים אלינו תוספת קרינה בלתי מבוטלת ממנה צריך להתגונן. 

הגנה מהשמש בעידן המודרני

הדרך המודרנית להגנה מהשמש והמומלצת על רופאי העור והאגודה למלחמה בסרטן, היא שימוש בלבוש מבדים מיוחדים החוסמים את קרני השמש המסוכנות. בדים אלו מדורגים על פי רמת חסימת קרני השמש כשהדרגה הגבוהה ביותר היא +UPF50, המבטיחה חסימה של 98% מקרני השמש המזיקות. 

יתרונם של בגדים חוסמי קרינה ביחס לקרם הגנה הם רבים. ראשית, בניגוד לקרם הגנה החוסם אמנם ביעילות את קרני UVB המשזפות אך אינו יעיל כנגד קרני UVA המסרטנות, ביגוד חוסם קרינה מספק הגנה מוחלטת הן בפני UVA והן בפני UVB, אין צורך למרוח  את אזורי העור המוגנים  ע"י הבד בקרם הגנה כלשהו,העור נשאר נקי ללא שמנוניות וריחות לוואי של קרמים ותקציב ההוצאות הכרוך בקניות חוזרות ונשנות של קרמים מתכלים...מתקצץ למינימום..

כיום, ניתן  למצוא מגוון רחב של בגדים אפנתיים מבדים חוסמי קרינה המתאימים לפעילויות יום יום וגם  כאלו המתאימים לקהלים הנמצאים באופן תדיר בשמש ולהם צרכים מיוחדים.

אמצעי הגנה מהשמש לימי הסתיו והחורף

ערכנו עבורכם רשימה של מוצרים שיעזרו לכם להעביר את עונת הסתיו והחורף ללא דאגה לבריאות עורכם.

חולצות עבודה – חולצות שרוול ארוך מכופתרות או בגזרת פולו מבדי Dry Fit אוריריים חוסמי קרינה, בבית השחי משולבת רשת עדינה להגברת תחושת האווריריות.

למי מתאים -  לעובדים מחוץ למשרד, אנשי מכירות שטח, מדריכי טיולים, גננים, עובדי איטום גגות, ,מתקיני מערכות סולאריות ,דוורים ועוד

חולצות תרמיות –  חולצות  לייקרה פליז, מיוצרות  מבד אירופאי משובח וגמיש, הבד חלק במירקם לייקרה בשכבתו החיצונית ומגורען למגע פליז בחלקו הפנימי. הבד שומר על חום הגוף כנגד טמפרטורת מים קרים או אויר קר.מנדף זיעה וכן..גם חוסם קרינה.

למי מתאים  -  לעוסקים בספורט ימי, לגולשי סקי, לחיילים, למטיילים,  (חתירה ,שחייה,גלישה, שייט, קיאקים וכו) לרוכבי   אופניים או אופנועים  ולכל  מי שסובל מקור.

מכנס תרמי טייץ – מכנס צמוד לשמירה על חום הגוף בתנאי קור חיצוניים אויר או מים קרים.

למי מתאים  -   לגולשי סקי, לחיילים, מטיילים,  לעוסקים בספורט ימי (חתירה,שחייה,גלישה, שייט, קיאקים וכו) לרוכבי אופניים או אופנועים וכמובן  לכל מי שסובל מקור.   

חולצות רכיבה –   חולצות רכיבה עם שרוולים ארוכים בדי Dry Fit אוריריים, רוכסן קדמי קצר עם כיסי גב

למי מתאים – רוכבי אופניים

שרוול ידיים –  שרוולים ארוכים מבדים חוסמי קרינת UV עם פתח לאגודל לכיסוי האצבעות

למי מתאים -   לנוסעים ברכב( נהגים או נוסעים), לרוכבי אופניים או אופנועים

את קטלוג המוצרים המלא ניתן למצוא באתר הבית של חברת SunWay

 

 


אודות מחבר המאמר

sunway - בגדי הגנה מהשמש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.