אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מגנטים בבית דפוס דיגיטלי

עד לשנת 2005 בערך הטכנולוגיה השולטת בעולם הדפוס הייתה טכנולוגיית האופסט. טכנולוגיית דפוס זו היא שכלול של טכנולוגיות דפוס קדומות. כמו הטבעה בעזרת אבן מסורטטת.שיטה זו דרשה הכנה ספציפית של גיליון לכל עבודת דפוס. כדי שהדפסת מוצרי דפוס תהיה משתלמת- עיקר עבודות הדפוס היו הדפסות בסדר גודל בינוני-גבוה.

דפוס דיגיטלי

עם פריצת הטכנולוגיה הדיגיטלית לשוק העולמי, בתחומים רבים ומגוונים, נפתח גם עולם הדפוס לטכנולוגיה חדשה זו.דפוס דיגיטלי מבטל את הצורך בשיטת אופסט לצורך הדפסה. ומייעל את תהליך יצירת מסמכי דפוס. כיצד עובד דפוס דיגיטלי? קובץ דיגיטלי מקודד בקידוד מיוחד מועבר מהמחשב אל מכונת הדפוס. דפוס דיגיטלי פישט מאוד את טכנולוגית הדפוס, והנגיש אותה לקהלים שעד לאותו זמן לא השתלם להם להשתמש בטכנולוגיה זו. משפחות, אנשים פרטיים ועסקים קטנים יכולים בקלות רבה יותר, ובמחיר זול יותר להדפיס מסמכים בבית דפוס. דפוס דיגיטלי יצר מהפיכה בעולם הדפוס, הזמן שעובר, והטכנולוגיה שהולכת ומשתפרת, משכללים את השיטה עוד יותר. בבתי דפוס רואים העדפה לשיטה הדיגיטלית על פני השיטות הישנות, ואחוזי המשתמשים בשיטת דפוס דיגיטלי עולים בכל שנה.

מגנטים לעסקים

השיטה הדיגיטלית בדפוס הביאה לאפשרויות פרסום נוספות, גם עבור עסקים קטנים- אחת מאותן אפשרויות- מגנטים .מגנטים הם כלי פרסומי יעיל מאוד ונוח. ניתן להשתמש בהם ככרטיס ביקור, או כעלון פרסומת, ולהציג אותם על דלתות, מקררים, מכוניות ועוד. מגנטים הם כלי פרסומי יעיל בזכות היכולת שלהם להישאר קבועים מול עיני הלקוח, עד לזמן בו הוא יצטרך את שרותי בעל העסק, וידע לאן להתקשר, ולמי לפנות.

מגנטים לחתונות ולאירועים

עוד פלח שוק שנהנה מדפוס דיגיטלי מגנטים בפרט זה שוק האירועים, והחתונות בייחוד. היום, יותר זוגות בוחרים להעניק 'מתנת הוקרה' למשתתפים בשמחתם או תזכורת ליום החתונה, בעזרת מגנט.זהו לאחרונה אחד מהאטרקציות המובילות ביותר בתחום האירועים, שכן מסתבר שאנשים אוהבים מאוד להצטלם, ובוודאי כאשר הם נראים בשיאם, מאושרים ומאופרים כהוגן. לכן אם אתם מעוניינים לבחור באטרקציה מקצועית המבוססת על דפוס דיגיטלי, הדפסת מגנטים באירועים זהו ללא ספק האטרקציה המתאימה ביותר.


אודות מחבר המאמר

המאמר מפורסם על ידי אסק4- קידום אתרים בגוגל המספקת שירותי קידום למיגוון לקוחות בתחומים שונים כגון מטבחים, פרגולות ועוד.

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.