אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך המקיף לקניית שערים חשמליים

 

איך אדע בדיוק איזה שער חשמלי להזמין ?

שוק השערים החשמליים עבר שינוי משמעותי בשנים האחרונות, כך שאם לפני שנים בודדות שערים נפתחו בשיטה ידנית, הרי שהיום הפכו השערים החשמליים לכלי משוכלל הנפתח במספר דרכים כאשר הם מוצעים במבחר דגמים העונים על דרישות שונות.

כאשר תבחנו שערים חשמליים מגוונים תיווכחו בכך ששערים אלו מגיעים במבחר דגמים וסוגים -  שערים לבתים פרטיים, שערים לבנייני מגורים, שערים לבתי עסק וכדומה.

 

היצע גדול זה הינו בהחלט יתרון נהדר בשל המגוון הרחב שהוא נותן, אולם מהצד השני יש פה איזשהו חיסרון מפני שקונים פוטנציאליים לא בטוחים מה לקנות כשהם מגיעים לשלב שעליהם לבחור את סוג השער החשמלי שילווה אותם תקופה.

על מנת לבחור טוב שער חשמלי אשר ישמש אתכם ושיענה לכל צרכיכם קודם כדאי לכם להבין את הדרישה שלכם מהשער תוך כדי שאתם מאפיינים באופן מדויק את האזור בו יקום השער -

זאת אומרת - האם האדמה שמתחת לשער חולית או סלעית, האם יש עצים או גורמים אחרים שיכולים להקשות לשער להיפתח ולהיסגר, ורשימה זו עוד נמשכת.

לאחר מכן אתם תהיו בעמדה עדיפה יותר שתשפיע על הבחירה של שער חשמלי ראוי שימשיך איתכם לשנים.

 

לאיזה פרטים כדאי לשים לב בעת בחירת שער חשמלי?

דגש נוסף שכדאי להקדיש לו תשומת לב לפני שקונים שערים חשמליים הינו טיב השירות הטכני שמוענק מהחברה ממנה תרכשו מחסום חשמלי.

 

חשבו על סיטואציה בה אתם עומדים בתחילתו של יום מייגע ומאד ממהרים לצאת מהבית אך מה שמונע מכם להניע את היום הוא באופן מפתיע מחסום חשמלי שהתקלקל. סיטואציה כזו עשויה להפוך לסוג של תוהו ובוהו שאף עשוי לגרום לעשרות דיירים להיות תקועים באזור החנייה של הבניין ולו מכיוון שקיימת בעיה לדאוג שהמחסום יפתח. תרחישים כאלה מוכיחים את הצורך והחובה של שירותי תמיכה טכנית ותיקון איכותיים וכמו כן - יעילים ומהירים. במקרה שחלה תקלה רצינית בשער האלקטרוני שברשותכם סביר להניח שתרצו שידאגו לתקנה מהר במידת האפשר לכן יש צורך לבדוק טוב שביכולתה של החברה שמעניקה בשבילכם את השער החשמלי להעניק גם שירותים של תמיכה טכנית ברמה שצריך.

 

כאשר אתם באים לקנות שער חשמלי הקפידו על העבודה שהשער יירכש מחברה אמינה וותיקה בשוק השערים הזה, כזו שתספק לכם הן שירותים של ייעוץ והן שירותים של התקנה ותמיכה טכנית ברמה הכי טובה שיש.


אודות מחבר המאמר

 

הראל אשד,מנכ"ל שערים בע"מ מקבוצת מנופי אבי מומחה בתחום דלתות אוטומטיות, שערים חשמליים, שירות לשערים חשמליים ומחסומי חניה.

לפרטים נוספים טלפון: 03-6545000

לקריאת מאמרים נוספים של הראל אשד כנסו לבלוג של שערים (אב שער)

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.