אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניהול משברים - קשרי ממשל

הרבה חברות או ארגונים מפתחות מוצרים ייחודיים להם ולא פעם אנו נתקלים בתחום ניהול משברים של מוצרים. כדי להתמודד היטב עם הכישלון במוצרים ולמנוע, עד כמה שניתן, , ניהול משברים, יש להיוועץ באיש מקצוע קשרי ממשל.

כאמור, ניהול משברים של מוצרים – כדאי ורצוי שילווה בצמוד למומחה בתחום קשרי ממשל. איש מקצוע מתמחה בתחום קשרי ממשל, צריך להיות בעל הבנה ומקצועיות יתרה בזיהוי צמתי החלטות ובהבנה מרבית של המבנה השלטוני.

לא פעם אנו שומעים על חברה או על ארגון, שבמשך שנים מוכרים בכמויות מוצר מסוים, אך בשל כשל בסדרת ייצור של מוצר מסוים – הם נאלצים להיכנס למצב של ניהול משברים קשה ומסוכן עבורם!

כאשר יש פגם קטן, ולו הקטן ביותר, במוצר של חברה או ארגון, פגם זה יוביל אותם במהרה לסחרחרה של ניהול משברים עקוב מדם. ניהול משברים של מוצרים של החברה או הארגון – יכול להביא אותם במהרה לפגיעה קשה ביחסי הציבור שלהם – הן כלפי התקשורת והן כלפי הלקוחות שלהם – ואם החברה או הארגון לא ידעו להתנהל בצורה נכונה במהלך ניהול משברים זה – הם עלולים ליפול, עד כדי סגירתם.

יועץ קשרי ממשל מקצועי ויעיל צריך להיות בעל קשרים טובים עם מקבלי ההחלטות והאנשים אשר משפיעים עליהם, כדי שיוכל לפעול בצורה הטובה ביותר עבור הלקוח שלו.

הצעד הכי חכם בטיפול בתחום ניהול משברים בכלל, וכן ניהול משברים של מוצרים בפרט – הוא לעשות הכול בשקט ולנסות להימנע כמה שיותר מלהגיע לתקשורת. יועץ ניהול משברים טוב ומיומן – תפקידו להכין אסטרטגיות והצעות ייעול טובות ומתוחכמות, כדי להגיע עם הלקוחות הנפגעים לעמק השווה ולהרחיק את החברה או את הארגון כמה שיותר רחוק מעיני המצלמה.

כאשר ניהול משברים, בפרט בתחום המוצרים (כמו – למשל – מזון) מגיע לידי התקשורת, זוהי תחילתה המובהקת של 'חגיגה' – כביכול, נפרץ הסכר, שכבר לא ניתן לעצור אותו ומכאן ישנה סכנה אמתית לשם של החברה או הארגון, למוניטין שלהם וליכולת ההישרדות שלהם.

לא כל ניהול משברים חייב להיגמר בצורה כזו. נקיטה באסטרטגיה נכונה ובצעדים חכמים – יכולה לסיים ניהול משברים על הצד הטוב ביותר לשני הצדדים – הן ללקוחות של החברה או של הארגון והן לחברה או לארגון עצמם.


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.