אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גאדג'טים - מצלמות אבטחה לבית העתיד כבר כאן

הקידמה במאה העשרים ואחת הביאה לנו חידושים טכנולוגיים שונים ומגוונים, או במילה אחרת  - גאדג'טים, כדוגמת טאבלטים, סמארטפונים, מכשירים למטבח ולרכב, וגם לעולם האבטחה ומצלמות האבטחה.

מצלמות אבטחה לבית ולמשרד – העתיד כבר כאן

אחד החידושים החשובים שהתרחשו בעולם הגאדג'טים בעשור האחרון, הוא השדרוג המשמעותי של מוצרי האבטחה ובראשם מצלמות אבטחה לבית ולמשרד. גאדג'טים במצלמות אבטחה יצרו עולם מונחים חדש ומתקדם שממשיך ומתחדש מיום ליום. מצלמות אלו יכולות להיות מוסתרות כמעט בכל מקום בבית או בעסק - מאחורי מראות, בנברשות, על מתלה, בתוך כובע ואפילו במשקפי השמש. בעל מקצוע יגיע ויתקין עבורכם את המצלמה כך שאף אחד לא יוכל לגלותה. קיים מגוון גדול של מוצרים בתחום המצלמות האבטחה וחשוב לבחור מוצר שמתאים לצרכיכם, שכן מצלמות לעסק שונות למשל ממצלמות לבית, לחנות או למשרד, וזאת בנוסף לצרכים הייחודיים של כל אדם ומקום.

מי צריך מצלמות אבטחה לבית

הסיבות לשימוש במצלמות אבטחה בימינו הן רבות ומגוונות, ועשויות לנבוע ממניעים אישיים או עסקיים: שמירה על בטחון המשפחה, מניעת גניבות, בעיות משפחתיות, הפללת אנשי עסקים, גילוי שחיתויות במקום העבודה ועוד הרשימה ארוכה.

דוגמא נוספת היא טיפול בילדים וקשישים: מדי פעם עולה לחדשות כתבה מזעזעת על התעללות או הזנחה של פעוטות, קשישים או בעלי מוגבלויות, שהמטפלים בהם ניצלו את אי יכולתם להתגונן, להגיב או לספר והתעללו בהם. מצלמות אבטחה מוסתרות בבית המטופל יכולות לאפשר מעקב ובקרה אחר תפקודו של המטפל ולמנוע או לעצור בזמן מצבים קשים אלו.

גילוי בגידות בקרב בני זוג: אם אתם חושדים בבן זוגכם שהוא אינו נאמן לכם, בכדי להוכיח זאת מול בית המשפט יש צורך להביא הוכחות מוצקות לבגידה. כיום בעזרתן של מצלמות אבטחה מוסוות כבר אין צורך לשלוח בלש פרטי שיעקוב אחר בין הזוג וינסה לצלם אותו בעת ביצוע העבירה. בעזרת איש מקצוע ניתן להתקין מצלמות אבטחה לבית אשר זעירות שאי אפשר לגלותן -  בבית או בפרטי הלבוש של בן הזוג כמו כובע או תיק, וכך להגיע לתיעוד מצולם של מעשה הבגידה.

גאדג'טים באים לשרתנו ולהפוך את חיינו לקלים ונוחים יותר, אך כמו בכל מוצר יש להפעיל שיקול דעת ולהבין מתי מוצר זה בא לקדם אותנו ומתי אנו רק מבזבזים כסף על גאדג'טים מיותרים. 


אודות מחבר המאמר

VPR, חברת בנייה וקידום אתרים בגוגל. VPR תמיד צעד אחד קדימה בכל הקשור לתחומים כמו קידום אתרים אורגני וממומן, בניית אתרים ועיצוב אתרים ייחודי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.