אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

רעיונות להדפסה של חולצות מצחיקות

רוצים לסובב ראשים? מעוניינים בתשומת לב? אם כן, בחרו בנושא מקורי ומבדח והדפיסו אותו על גבי החולצה שלכם!

חולצות מצחיקות מעלות חיוכים בריאים סביבכם והן דרך מצוינת ליצור קשר עם אנשים.

חולצות מצחיקות - איך מכינים אותן?

חישבו על ציור, משפט או תמונה מקורית שתהיה גם מדליקה ומשעשעת. רשמו אותה על גבי נייר או על גבי פלט מחשב. גשו עם הרעיון הנפלא שלכם לבית דפוס הקרוב למקום מגוריכם והגישו להם את הרשום. הרבה בתי דפוס מאפשרים הדפסה של רעיונות מקוריים. אם אין לכם רעיון משלכם תוכלו למצוא שפע של רעיונות באינטרנט, שכן חולצות מצחיקות מהוות טרנד בינלאומי חוצה גבולות. אם גם שם לא מצאתם, בטוח שעסק המתמחה בהדפסת חולצות מצחיקות יוכל לספק לכם מלאי גדול של רעיונות מבדחים. תהליך הדפסת החולצה אורך מספר דקות בודדות ובסיומו תהיו בעליה של חולצה קורעת לחלוטין.

חולצות מצחיקות לקנייה

אם אתם רוצים לרכוש חולצות מצחיקות עבורכם או כמתנה מדליקה ליום הולדת, לבן הזוג, לחבר, להורה או לקולגה - ניתן למצוא מוצר זה בחנויות בגדים או בחנויות של הדפסה על חולצות. קיימות אפילו חנויות בגדים המתמחות בחולצות מצחיקות. רק חפשו אותם בגוגל. עם זאת, החיסרון של חולצה קנויה הוא שהיא לא היחידה בעולם. בחנויות בגדים תוכלו גם לקבל רעיונות להכנת חולצות מצחיקות בעצמכם: חולצות סמיילי, חולצות עם סיסמאות מדליקות כמו - אני בחור מדליק, דמויות מצחיקות כדוגמת משפחת סימפסון, סאות' פארק, טום וג'רי או יובל המבולבל, וניתן למצוא חולצות גם עם קריקטורת, חיות מבדחות ועוד.

רעיונות מדליקים לחולצות מצחיקות

חולצות מצחיקות מהוות מתנה מדליקה ומזכרת נפלאה. חולצה מצחיקה למחזור שמסיים תיכון, צבא או מכללה היא מתנה מצוינת, ומומלץ לרשום בדיחה פרטית המאפיינת את אותו מחזור. עוד חולצה מצחיקה ומקורית היא חולצה שעליה מצוירת קריקטורה של בעל החולצה. גם נושאים פוליטיים ואקטואליים תמיד מצחיקים, כמו ציטוט רלבנטי שנראה לאחרונה על חולצות בתל אביב: "מי יבנה בית בתל אביב? אנו העשירים נקנה את תל אביב". חולצה עם הומור סקסי תעורר מן הסתם עניין בקרב המין השני. צילומים מצחיקים שלכם או של בעלי חיים יעוררו קריאות הנאה מכל עבר.

חולצה מצחיקה למטרות פרסום

הומור מהווה דרך מעולה למכירת מוצרים ולפרסומם. כידוע, פרסומות מצחיקות מעוררות עניין ונחרטות בזיכרוננו ופרסומת מצחיקה במיוחד תגרום לנו לספר עליה לחברים. לכן, פרסומות מצחיקות על חולצות הן דרך מצוינת לשווק את העסק שלכם. זכרו כי חולצה המשלבת הומור ביחד עם המוטו של החברה מהווה פרסומת יעילה במיוחד. לדוגמא, חברת קונדומים השיקה בניו יורק ליין של חולצות שמצד אחד שלהן הודפסו תמונות של נבלים עולמיים כמו היטלר, סטאלין ובין לאדן, ומצידן האחורי של החולצות נרשם: "אם ההורים שלהם היו משתמשים בקונדום זה לא היה קורה". חולצות אלו הפכו ללהיט ברחבי ניו יורק והמכירות של חברת הקונדומים עלו בהתאם.

הדפסה של חולצה מצחיקה דרך האינטרנט

כיום אין צורך לגשת לעסק או לחנות אשר מספקים הדפסת חולצות מפני שקיימים באינטרנט אתרים רבים המספקים שירות זה. באתרים אלו יש מבחר עצום של רעיונות מבדחים לחולצות, כשהאפשרויות מחולקות לקטגוריות, משפטים, תמונות, דמויות מפורסמות ועוד. ניתן לבחור את הגודל, הדגם וצבע החולצה לפי הצרכים שלכם. בנוסף, הרבה אתרים מאפשרים לכם להעלות דוגמא מקורית משלכם. אז אם אתם חושבים שהרעיון שלכם מוצלח במיוחד אתם יכולים להעלות אותו לגלריה של האתר, כדי שיהווה מקור השראה גם לאחרים.ישנם אינספור רעיונות מבדחים שניתן להדפיס על חולצות מצחיקות. חולצה מבדחת היא במה מצוינת להפגין את חוש ההומור שלכם.


אודות מחבר המאמר

חברת SEO NETO מתמחה בעולם קידום אתרים בגוגל על ידי אופטימיזציה של אתרי אינטרנט באמצעות תוכן באתר אינטרנט ומחוצה לו ובשימוש טכניקות קידום אתרים ברמה מקצועית ותוך כדי שילוב בניית קישורים חזקים לאתר על מנת לחזק את המוניטין שלו מול מנועי חיפוש

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.