אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פייסבוק ככלי שיווקי לעסקים

האינטרנט ביטל את הגבולות הגיאוגרפיים המפרידים ביננו ומעמיק את המושג "כפר גלובלי" עוד יותר מאשר אי פעם.

הרשת החברתית פייסבוק הפכה להיות חבל הטבור של מליוני אנשים בעולם. הרשת החברתית הפופולרית, אשר מאפשרת לכם להיות עם כולם, אבל להישאר אינדיבידואליים. תוכלו להיות חשופים, במידה שמתאימה לכם, לכתוב, לקרוא, לנהל דף מעריצים בפייסבוק ולברר מי מעריץ אתכם יותר או פחות, להביע את דעותיכם באופן פתוח וחופשי כמעט לחלוטין.

פייסבוק הוא עולם בפני עצמו בתוך עולמנו ומאפשר לנו להיות עצמינו, אך גם מישהו אחר ובעצם כשהפייסבוק פתוח, אתם לא לבד.

אם אתם בעלי עסק, תוכלו לפרסם את העסק שלכם ובמקביל לפתוח גם פרופיל אישי משלכם, מבלי שאף אחד ידע. תוכלו לנהל דף משלכם על כל נושא שבעולם, אשר בו ניתן לפרוש את משנתכם ולשתף את העולם ברעיונותיכם. פייסבוק מעניקה לכם את האפשרות להוביל קמפיינים ולסחוף אלפי אנשים אחרי רעיון מקורי ומושך, שאתם מעלים בעצמכם.

חלק מחווית הגלישה בפייסבוק, הוא עולם הפרסום, שבתבנית הקיימת ניתן "לסבול אותו" גם במהלך הגלישה, מבלי שהוא לגמרי יטריד.

אם מדברים על פרסום, צריך לזכור שביצוע ה"לייקים" שלנו בפייסבוק, ממקד את מערכת המידע על תחומי העניין שלנו ומחשב מה אהוד עלינו ומושך אותנו – עובדה זו מאפשרת למנהלי החברה לדאוג כי אתה תקבל במהלך הגלישה שלך את הפרסום של מוצרים או שירותים, אשר מתאימים בדיוק להעדפות שלך בכל תחום. זו דרך לגרום גם לגולשים וגם למפרסמים להרוויח.

הפוטנציאל של פרסום בפייסבוק עבור העסק שלכם הוא ענק ויכול בקלות יחסית למשוך את הגולשים ישירות אל האתר שלכם.

לאחרונה פתחה גוגל את האתר החברתי שלה, בשם גוגל פלוס- אשר אמור לתת מענה מסוג שונה לחיבור בין אנשים בעולם. הרשת החברתית גוגל פלוס מצטיירת כפחות המונית, פחות מציצנית ומעניקה חווית גלישה יותר פרטית.

למרות הניבוי שהרשת גוגל פלוס עלולה להוות איום על פייסבוק, יש גם ספקנים, הטוענים כי כפי שאנחנו אוהבים לנסוע במכונית ספורט וגם במכונית משפחתית, כל אחת בזמנה – כך גם תספקנה 2 הרשתות המובילות אופציה נוספת ליצור קשרים חברתיים גלובליים באופן מעט שונה.


אודות מחבר המאמר

פארטי אפ - בנייה וקידום אתרים, שיווק באינטרנט וניהול קמפיינים ממומנים בגוגל:

http://www.partyup.co.il/

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.