אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

המדריך המלא לבחירת אבן חן לפני החתונה - חלק ראשון

 

חתונה בקרוב? מזל טוב! עכשיו הגיע הזמן לבחור טבעות.

האם ידעתם שאבני חן מגיעות כמעט בכל צבע קיים? המדריך המצורף יעזור לכם בבחירת האבן.

 

אבני חן צבעוניות מוסיפות המון - אופי, התלהבות וריגוש. עוד מימי קדם, אבני חן היו מתנת חתונה מועדפת בקרב האצולה - הנסיכה דיאנה התהדרה באבן ספיר כחולה ואילו שרה פרגוסון, ענדה על אצבעה אבן אודם.

לאחרונה, אבני חן בגוונים שונים הפכו להיות טרנדיות ואפשר לראות את זה בכל מקום - זוכרים את ה "סלע" ( כן כן הכוונה לגודל) הצהוב שבן אפלק ענד ל ג'יי לו? אבני החן המבוקשות ביותר הן יהלומים ורודים בשילוב עם אבני ספיר ורודות (מה שדרך אגב יכול להוות פיתרון מעולה לאלה מביננו שלא התברכו בחשבון בנק מנופח).

טיפ להשכלה כללית - אבני חן הרבה יותר זולות מיהלומים מה שיאפשר לכם לרכוש אבן הרבה יותר גדולה.

 

גוונים

אז מה הגוון שלכם? מומלץ לבחור אבן בעלת גוון שתתאים לסגנון האופנה שלכם. רוב האבנים לסוגיהן מגיעות במגוון רחב של צבעים, המלצתנו היא שתתאהבו בצבע ולא בסוג האבן. אם יהלום כחול למשל חורג בצורה משמעותית מהתקציב שלכם, ישנן לפחות 7 אפשרויות נוספות שתוכלו לבחור מתוכן - החל מאקוואמרין בצבע כחלחל ועד לספיר בעלת גוון כחול עמוק. חשוב גם להתחשב באורח החיים שלך, אם את פעילה ואקטיבית בחיי היום יום שלך, מומלץ לבחור באבן חזקה ועמידה יותר.

מצורפת רשימה של גוונים ואבנים לשימושכן.

 

כחול

נאמר כי אבן כחולה אצל נשים מסמלת קנאה בתחום האהבה, נימוס ומוכנות.

אצל גברים הצבע הכחול מסמל חכמה ומחשבות אציליות.

 

טופז כחול: גוון נע מכחול פסטל לכחול עמוק לכחול ירוק.

איולייט: לעיתים נקראת קורדיירייט ובלועזית Lolite. צבע כחול סגול.

אקוואמרין: מפסטל עד כחול עמוק ועד לכחול ירוק. האקוואמרין היא הסמל האוניברסלי לנעורים, תקווה ובריאות. נאמר כי מי שחולם על אקוואמרין, יכיר חברים חדשים. מי שתענוד עגילים משובצים באקוואמרין תזכה בחיבה ואהבה. 

נאמר כי האבן בעלת הצבע התכול היפהפה ניתן לבתולות הים כמתנה מנפטון, אל הים.

ספינל: מאפור כחול לירוק כחול ועד לכחול פסטל של ממש.

קלצדונייט: מכחול מעושן עד לכחול חלבי.

טנזנייט: כחול סגול.

ספיר: גוון של דרדר כחול (פרח) לכחול ירוק ועד לכחול בגוון כהה של דיו. בתקופות העתיקות של העולם, הספיר סימלה את השמיים, את גן העדן והאמונה שרווחה אמרה כי מי שעונד את הספיר יתחזק בתום, אמת ובריאות, וכמו-כן יהיה מוגן מרעלים ורוחות רעות. חלק חשבו שהשמיים התגבשו ויצרו ספיר ענקי עליו כדור הארץ יושב.

טורמלין: הגוון של הטורמלין הכחולה (Indicolite) נע מכחול דיו לכחול ירוק. סוגים נוספים נעים בגוון מכחול חזק לסגול כחול לירוק כחול.

יהלום: כחול על כל גווניו.

 

מעבר לחלק ב'

 


אודות מחבר המאמר

www.weddingbook.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.