אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמאות מקרקעין - מגמות ושינויים

שמאות מקרקעין היא שירות הנדרש בעת קנייה, מכירה, וצורך בהערכות שונות של נכסי נדל ן – דירות מגורים, מגרשים, קרקעות, משרדים, נכס מניב מכל סוג ועוד. שמאות מקרקעין מספקת שירותים לכל מטרה הן למגזר העסקי והן למגזר הפרטי. שמאי מוסמך הוא שמאי בעל השכלה אקדמית בתחום שמאות מקרקעין, אשר רשום בפנקס שמאי המקרקעין במשרד המשפטים, בעל רישיון לספק שירותים מקצועיים בתחום זה.

שוק הנדל ן הוא שוק דינאמי וצומח ועל מנת להעריך שווים של נכסי נדל ן יש להסתמך על נתונים רבים ולבדוק את הנכס מכל היבט אפשרי, על מנת לאפשר למסתייע בשירותי שמאות מקרקעין לקבל את ההחלטה הטובה והמשתלמת ביותר. שוק הנדל ן מושפע מגורמים רבים, החל מבנקים, רשויות ומוסדות ממשלתיים, רשויות מקומיות, תכניות תב ע, יזמים וקבלנים, אנשים פרטיים ועוד. תחום שמאות מקרקעין מושפע כאמור מגורמים שונים, כאשר כעת קיים דיון לגבי הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל והשפעתה על התחום.

שמאות מקרקעין - תחומי עיסוק עיקריים שמאי מקרקעין יספק שירותי שמאות וייעוץ שונים בכל תחומי הנדל ן האפשריים, בהתאם לתנודות בשוק זה.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.