אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

השקעות בנדל"ן

השקעות בנדל"ן - ובדיקת שמאי מקרקעין

נכסי נדל"ן נחשבים להשקעה רווחית ומשתלמת ואנשים רבים אף מתעשרים בעקבות השקעות נכונות ונבונות בנדל"ן. השקעות בנדל"ן מתייחסות לכל סוג של נכס – מגרש, קרקע חקלאית, קרקע המיועדת לבניה, דירות, בתים פרטיים, נכסים מניבים, משרדים, חברות ועוד.

לא כל השקעת נדל"ן שנראית בטוחה ורווחית אכן תתברר ככזו ולכן, לפני ביצוע עסקאות נדל"ן לשם השקעה, יש בראש ובראשונה להתייעץ עם שמאי מקרקעין אשר יבצע בדיקה מקיפה ומפורטת וינתח את העסקה בצורה המקצועית ביותר, לשם בירור כדאיות ההשקעה עבור המשקיע. לא מומלץ לבצע השקעות בנדל"ן ללא ייעוץ מקצועי של שמאי מקרקעין, ועל מנת להימנע מביצוע השקעות בנדל"ן לא בטוחות אשר יביאו בסופו של דבר להפסדים, אסור לוותר על בדיקת שמאי מקרקעין.

השקעות בנדל"ן - מה כוללת בדיקת שמאי מקרקעין?

כל השקעות בנדל"ן מורכבות ומושפעות מהיבטים וגורמים רבים. תפקידו של שמאי מקרקעין, הוא לבדוק את כדאיות העסקה, תוך התחשבות בכל ההיבטים והגורמים המשפיעים על הנכס:

השקעות בנדל"ן ובדיקת שמאי - קרקע חקלאית

משקיעי נדל"ן רבים מחפשים אחר קרקעות חקלאיות אשר יניבו רווחים גבוהים ביותר עבור המשקיע במקרה של הפשרת הקרקע לצורכי בניה. גם בהשקעות נדל"ן בקרקע חקלאית, יש להתייעץ עם שמאי מקרקעין, אשר יבדוק בצורה מקיפה את כדאיות ההשקעה. בדיקת שמאי מקרקעין בהשקעות נדל"ן בקרקע חקלאית תבדוק גורמים שונים העשויים להשפיע על כדאיות ההשקעה, כגון: מצב הקרקע, האם היא מיועדת להפשרה בעתיד? כמה זמן לאחר הרכישה תופשר הקרקע למטרות בניה? האם קיימים שעבודים או עיקולים שונים על הקרקע ועוד.בדיקת שמאי מקרקעין חיונית ואף הכרחית בכל ביצוע עסקת נדל"ן למטרות השקעה.


אודות מחבר המאמר




LoadSEO חברת מתמחה ב -"קידום" באינטרנט. לפרטים אנא צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר Info@LoadSEO.co.il


דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.