אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרצאה לכנס

עולם משחקי המחשב, המד"ב, הקומיקס - הוא זה שמכתיב לקולנוע ולאופנה - שמכתיבים לנו איך יראו חיינו. מי היה מאמין איך היו נראים חיינו ללא אסימוב או באטמן. גיימינג הוא תחום עניין ותחביב עבור נתח משמעותי בקהל בישראל, ועכשיו אחרי שיש גם מחלקה שלמה לזה בבית ברל, אין ספק שהתחום על המפה. אם אתם עושים כנס עם נושא מסויים - למשל מנהל עסקים, הביאו מרצים והרצאות בתחום הזה, כדי שאפשר יהיה להקיף את הנושא בצורה הטובה ביותר. בדבר הזה ללא ספק אפשר ללמוד מהגיימרים - ואם אתם עומדים להפיק אירוע, קראו את השורות הבאות. כנס אייקון - דוגמה טובה להרצאות לכנס עם אוריינטציה ונושא אם אתם עושים כנסים בנושא ספציפי, הביאו הרצאות ומרצים המבינים בתחום; את העבודה השאירו לאתר המרצים, אבל אם אתם רוצים דוגמה למה זה כנס טוב, איכותי עם מרצים ברמה הגבוהה ביותר - בעיקר בשם, ביכולת להרצות, במקצועיות וכמובן גם בבחירה המדוקדקת של נושאי הדיבור, קחו לדוגמה את פסטיבל אייקון, כנס מקצועי שיכול ללמד אתכם דבר או שניים איך בוחרים מרצה לכנס. כנס אייקון הוא הכנס השנתי לאוהבי המדע הבדיוני בישראל. דנו שם למשל בסרטים כמו מטרופוליס של פריץ לאנג, בלייד ראנר של רידלי סקוט, האלמנט החמישי של לוק בסון, המטריקס של האחים וושאובסקי ועוד. אם אתם עושים כנס ואתם צריכים הרצאות איכותיות, לכו לראות את התכניה של אייקון שתסביר לכם איך בונים כנס בצורה נכונה, איך מביאים מרצים איכותיים וכו'; ככה שתגשו לאתר המרצים לבקש את ההרצאות האיכותיות שיש להם במאגר, תדעו איך לבקש ולסדר את האירוע. הרצאות בכנס אייקון - דוגמה ומופת מי שאחראי היה על ההרצאות הוא מוזיאון העיצוב בחולון ובי"ס שנקר. ביום הראשון הביאו מרצים איכותיים מאד: פטריק גיגר, מנהל ואוצר המוזיאון למדע בדיוני, כריסטיאן לורנץ שוירר, אמן ומעצב, שעיצוב סרטים דוגמת "המטריקס", "האלמנט החמישי", "סופרמן חוזר", "עיר אפלה" וסרטים רבים נוספים. אח"כ הביאו מרצים שמומחים בעיצוב של סביבה העירונית, דבר מאד עקרוני במד"ב. בין המרצים שהם ללא ספק מומחים של עיצוב: אלכס פדואה, עופר זיק ואפרת פרידלנד. הצראות בנושא תכנון עירוני הביאו מרצים מומחים בתחומם שלהם: אדריכלות עירונית ובתכנון עירוני - ד"ר יוסי קורי (אדריכל, שנקר), ד"ר רבקה ויטל (אדריכלית, שנקר) וגלית גאון (אוצרת מוזיאון הקומיקס ומוזיאון העיצוב בחולון).


אודות מחבר המאמר

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.