אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

על התפתחותן של עסקאות טרייד אין

על התפתחותן של עסקאות טרייד אין

עסקאות טרייד אין היו נפוצות עוד בימי קדם, כאשר אנשים היו צריכים להתחדש במוצרים חדישים יותר, בתמורה למוצרים הישנים שהיו ברשותם. דבר זה היה נפוץ מאוד במדינות לא מפותחות וקומוניסטיות בעיקר. שיטה זו התפתחה גם בקרב העולם המערבי, שידע לשים את ידו הגדולה והארוכה ולהשתמש בדרך שיווק נפלאה זו, המעניקה לציבור הרוכשים את האפשרות בשדרוג המוצר שברשותם, ע"י מכירתו וקבלת סכום כסף מסוים עבורו.

כמה שיטות יש לשימוש באמצעות טרייד אין?

נכון להיום, בהתפתחותנו הכבירה ברוב הנושאים הקשורים לחיי היום יום שלנו, ניתן למנות שתי שיטות מרכזיות לשדרוג המוצרים שברשותנו באמצעות טרייד אין: הראשונה, נתינת המוצר הישן, בלא קשר למצב תקינותו, וקבלה עבורו סכום כסף הקבוע בפרסום. תחום זה מאוד נפוץ בכל הקשור למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, לשטיחים וכו'.

השנייה, בחינת המוצר הישן והענקת ערך עבורו, על-ידי מומחים, כאשר תקינותו של המוצר תשפיע מאוד על המחיר שיינתן כהנחה לרוכשים באותו תחום באמצעות עסקת טרייד אין. תחום זה מאוד מתפתח לאחרונה וניתן למצוא אותו בעסקאות שנעשות בסוכנויות רכב בכל רחבי העולם.

למי זה טוב?

השימוש באמצעות שיטה זו של טרייד אין טובה הן למוכר והן לקונה. מבחינת המוכר, הוא הצליח למכור את מוצריו מבלי להפסיד על כך סכומי כסף גדולים, כיוון שאת המכונית הישנה שנרכשה זה עתה, הוא מוכר למגרשי מכוניות כמעט באותו מחיר שרכש אותם מהלקוחות.

מבחינת הקונה, דבר זה טוב שבעתיים, הקונה אמנם נעזר בסוכנות טרייד אין על-מנת לרכוש רכב חדש, אך לא די בכך. הוא נהנה גם מהנחה משמעותית על הרכב החדש, הוא נהנה מאי ההתעסקות במכירת הרכב הישן, שיכולה לעיתים להמשך זמן רב, והוא נהנה מכך שברשותו האפשרות להגיע לאותה סוכנות טרייד אין ולהחליף את רכבו החדש בחדש יותר, כאשר תעבור תקופה מסוימת הרשומה בחוזה הרכישה.

אין מה לומר, כמעט ואין חסרונות לכל הקשור למכירה או לקניה רכב או כל מוצר אחר בעסקת טרייד אין, הן בהסתכלות על סביבתו של המוכר ועל סביבתו של הרוכש.

 


אודות מחבר המאמר

טקטיקום הינה חברה המספקת שירותי כתיבת תוכן ומגוון פתרונות אינטרנט

אופנונט - קסדות לאופנועים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.