אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הזדמנויות חדשות ומהנות ללימוד וחקר אילן היוחסין שלכם - שורשים

חברת - שורשים תיעוד משפחתי - מציעה מגוון שירותים למתעניינים בשורשיהם המשפחתיים:

 

  1. בניית העץ המשפחתי שלכם כתמונת קיר מרהיבה המשלבת בתוכה שמות בני המשפחה המורחבת, תאריכים ותמונות משפחתיות. זוהי מתנה מקורית ומרגשת המתאימה למגוון של אירועים משפחתיים משמעותיים: בר מצווה, יום נישואין או יום הולדת להורים, חתונת זהב, כנס או חגיגה משפחתית.

 

  1. כתיבת סיפורי חיים, ספרי זכרון ותיעוד משפחות. כתיבת הספר האישי תיעשה באמצעות כותבים מקצועיים - סופר/סופרת צללים שיראיינו יחקרו ויאספו מסמכים ותמונות מהמשפחה לצורך הפקת הספר האישי או המשפחתי שלכם.

 

  1. סיוע מקצועי לאיתור השורשים המשפחתיים שלכם באמצעות מומחים בתחום.

      אנו נפנה אתכם לאנשי מקצוע בתחום חקר השורשים המשפחתיים,

      שיבדקו ויחקרו במאגרי המידע באינטרנט את השורשים המשפחתיים שלכם.

 

  1. אנו מציעים שירות חדש של יצירת עץ משפחה באינטרנט: רישום המידע והשמות של בני המשפחה המורחבת שלכם לאינטרנט על ידי צוות מטעמנו. בסיום התהליך תקבלו נגישות אל העץ המשפחתי שיצרנו עבורכם באינטרנט, ותוכלו להפיצו בין בני המשפחה לצורך השלמות ותוספות.

שירות זה מוצע לכל מי שרוצה לשמר לדורות הבאים מידע בעל ערך על אילן היוחסין של משפחתו אך אין לו הזמן או הידע לבצוע התהליך בעצמו.

 

מגוון דוגמאות ומידע נוסף ניתן למצוא באתר שלנו.

או צרו קשר עם אלי גורן בטלפון:  052-3986898  או באימייל:  e_goren@shorashim-teud.co.il


אודות מחבר המאמר

חברת שורשים מתמחה בכתיבה הפקה והדפסה של ספרים משפחתיים, סיפורי חיים, וספרי ביוגרפיה אישיים. בנוסף אנו מפיקים אילן יוחסין המעוצב כתמונת קיר ממוסגרת. אנו מציעים מתנה יוקרתית ומרגשת למשפחה ולאירועים משפחתיים משמעותיים: חתונת זהב, יום נישואין, יום הולדת עגול לסבא וסבתא, בר מצווה / בת מצווה או כנס משפחתי.

http://www.shorashim-teud.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.