אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרצאות באינטרנט

שידורי טלויזיה באינטרנט: מחדשות, סדרות ועד הרצאות איכותיות ברשתטלוויזיה באינטרנט זה הדבר הכי חם שיש כרגע בעולם הטכנולוגיה: נראה כי מדורת השבט של הזמן הזה היא המחשב - והטלויזיה, או יותר נכון IPTV, עוברת להיות משודרת בו, באמצעות האינטרנט ולא דרך הכבלים. אתרי האינטרנט של החברות והערוצים הגדולים מאפשרים את הדבר הזה - כמו למשל לראות את הסדרות של HBO באינטרנט - או לשמוע הרצאות של אוניברסיטת ייל באינטרנט. שידורי IPTV מאפשרים לספקיות לחסוך עלויות ולשדר ערוצי נישה רק למנויים שמעוניינים בהם לפרסם פרסום המותאם אישית לכל מנוי ומנוי, ולספק תכונות אינטראקטיביות כמו קבלת פרטים נוספים על שחקנים, רכישת מוצרים, איתור אנשים הצופים בתוכנית יחד אתכם ועוד אפשרויות שנשארו הבטחה בלתי ממומשת בגלגול הנוכחי הכושל של הטלוויזיה האינטראקטיבית. בינתיים האיכות של הIPTV לא הכי גבוהה בעולם, ברמת סטרימינג MPEG4, אבל לאט לאט זה ישתפר: החברה המתפעלת את השירות בישראל מבטיחה כי בשנה הבאה תציע שידורי IPTV באיכות גבוהה (HD המעבר לשידורי IPTV הוא צעד הכרחי עבור חברות טלוויזיה המתחילות להתחרות עם ענקיות האינטרנט על שוק המדיה העתידי.הרצאה של אוניברסיטה באינטרנטלאחרונה נכנס הרעיון גם לישראל: דבר ראשון נפתחו הרבה מאד קווי IP לשידורי טלויזיה לישראל, כאמור החל מHBO וכלה באתרי האוניברסיטאות הגדולות בעולם, ובארה"ב במיוחד, שמאפשרות לישראלים לראות הרצאות איכותיות של מיטב המרצים (למשל פרופ' שלי קייגאן מלמד קורס בפילוסופיה של המוות אונליין) בעולם, בחינם. אתר המרצים מאפשר גם הוא לראות הרצאות של המרצים הכי טובים בתחום שלהם, בימים קבועים, במיוחד בשבילכם, בשידור אונליין מיוחד: הרצאה איכותית, בישראל, מפי מרצים איכותיים בעברית, רק באתר המרצים. גם האונ' הישראלית מתחילות את שירות הוידאו פודקסט - בדומה לאתר TED האמריקני.הרעיון של החברות כולן, הוא להשיג את הלקוחות כמה שיותר מהר. הרעיון הוא לא לתת את היתרון לאינטרנט ולסלולר: החברות הנ"ל מבקשות אף הן להשיק שירותים דומים.בישראל HOT ובזק ייאלצו לבסוף לקפוץ לבריכה של הIPTV, בשלב זה אין להן די תמריצים לפעול בכיוון (שדורש גם שדרוג תשתיות), אך איתות ראשון לסכנה הצפויה גם להן התקבל בשנה שעברה, כאשר דיווחנו על חברת IPTV המעונינת לשווק חבילות ערוצי טלוויזיה באמצעות ספקיות האינטרנט בארץ. ללא ספק הדבר יביא למהפכה משמעותית ביותר בתחום התקשורת - ויאפשר לגולשים לשמוע הרצאות הכי טובות מהמרצים הכי טובים, לראות את התכניות אונליין, ולצפות בחדשות וכו'.ה


אודות מחבר המאמר

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.