אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הרצאות על הומוסקסואליות

הרצאה על הומוסקסואליות בגיל צעיר - חשובמרצים לבתי ספר יסודיים החלו להעביר הרצאות בנושא הקהילה הלהט"ב לאחר הירי שהתרחש לפני חודשיים במועדון שלהם בתל אביב. ההרצאות הללו חשובות - בעיקר כשבאים לבית הספר וצריך להעיב רת הרעיון של הסובלנות, האחווה והזכות לחיים שקטים. הרצאות רבות מתקיימות בבתי ספר בנושא הזה - מתוך סמינר של 150 הרצאות בנושא ברחבי הארץ. את האירועים מארגנים חוש"ן, אגודת ההומוסקסואלים, הלסביות, הביסקסואלים והטרנסג'נדרים, בפני מחנכים, תלמידי בית-ספר, סטודנטים וגם חיילים. במפגש, שנמשך כשעה וחצי, שומעים צעירים ובני נוער על אורח חייהם וסיפוריהם האישיים של צעירים הומוסקסואלים ולסביות. לחלק מהצעירים, זו הפעם הראשונה שבה פוגשים פנים מול פנים הומואים ולסביות, המספרים להם על יחס החברה לנטייתם המינית ועל היציאה מהארון. המפגשים חשובים מפי מרצים שעברו על בשרם סיפור אישי - דבר חשוב בכל ההרצאות ששומעים; אחרי הכל שומעים את הסיפור מגוף ראשון ולכן חשוב מאד להביא מרצים איכותיים. בכל נושא - אם זה הומוסקסואליות או ההיסטוריה של הרפואה, חשוב להביא את המרצה הטוב ביותר, שכן הרצאה ראשונה בגיל 9-10 שמביאים לבתי הספר - יכולה לקבע מחשבה של ילד, ולכן צריך אתר כמו אתר המרצים שיקח אחריות על המידע המועבר אליהם.הרצאות אחרות בבתי ספר - מרצים לבתי ספר: יש הרבה ובאיכות גבוההאם אתם רוצים להעביר את הילדים שלכם הרצאות איכותיות, סדנאות, פעילויות איכותיות וכו', יכולתם לקחת אותם להרצאות ואירועים מקסימים שהיו ברחבי הארץ בחגים שזה עתה עזבו אותנו. למשל, אביב בנחל השופט, ארבע שעות של טיולים והפעלות בטבע: טיול בעין עמי ומימיו השקטים עד למקום טחינת החיטים. גן לאומי בית גוברין, משפחות מוזמנות להצטרף לצוות ארכיאולוגים החופרים באתר ומחפשים את סודו של סיסמאיוס שחי לפני 2,300 שנה בעיר העתיקה והותיר אחריו כתב חידה החקוק על קיר אבן במערת קבורתו. גן לאומי בית הכנסת העתיק בעין גדי, "גילוי סוד הקהילה" - סיור מודרך בבית הכנסת וגילוי סוד הקהילה ברצפת הפסיפס. בנוסף, התקיימו סדנאות יצירה לכל המשפחה. אם נותר לכם טעם של עוד בכל הנושאים שדוברו - למשל טיולים, סיפורי גבורה, יהדות, פסיכולוגיה, מורשת, צבא, עסקים, אולי דווקא ארכיאולוגיה, ספורט או גאוגרפיה - אתר המרצים הוא בדיוק מה שאתם צריכים, כי אתם יכולים להזמין את המרצים הטובים ביותר שיש בישראל - הרצאות איכותיות במחירים טובים. אתם לא צריכים לדאוג לכלום, האתר עושה הכל עבורכם: מתאם עם מנהל בי"ס, עם ההורים, הילדים, המורים וכמובן עם המרצים האיכותיים שיש באתר.


אודות מחבר המאמר

מרכז המרצים לישראל הינו האתר הגדול והוותיק ביותר המספק שירותי הרצאות מרתקות על ידי מגוון רחב של מרצים בכל תחום. היכנסו כעת להתרשם ולהזמין מרצים מרתקים בכל נושא ותחום!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.