אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קורס פסיכומטרי חוזר

למרות שנראה כי לעולם לא תסיימו ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי, סוף סוף הגיע היום המיוחל ויצאתם מהבחינה כשאתם חשים הקלה. מנגד, באיזשהו מקום אתם תוהים אם באמת תקבלו ציון פסיכומטרי שיספק אתכם או אולי תזדקקו לבחינה חוזרת. בואו וארגיע אתכם קצת: גם אם כן תצטרכו להיבחן שוב, זה לא נורא כמו ללמוד לבחינה הראשונה, אז שימרו על אופטימיות.

מבחן פסיכומטרי ניתן לעשות כמה פעמים שתרצו, אין הגבלה לכמות הבחינות אליהם תוכלו לגשת. בדרך כלל אנשים משפרים את ציון הפסיכומטרי שלהם בבחינות חוזרות, לכן אל יאוש! תוכלו לשפר ציון פסיכומטרי בין 100 ל- 150 נקודות וזאת בתנאי שתלמדו לקראת הבחינה הבאה בצורה טובה. 

לא מספיק להירשם אל מבחן פסיכומטרי ולגשת לבחינה חוזרת, אלא יש לזהות את הנושאים שבהם התקשתם בעיקר בבחינה הקודמת. לאחר שעשיתם את זה, עיברו על נושאים אלה וחדדו אותם. מומלץ אף להכין רשימה מסודרת של כל הנושאים ולקבוע לוח זמנים מפורט ככל האפשר בו תדבקו לקראת הבחינה. אם בפעם האחרונה שעשיתם מבחן פסיכומטרי ניגשתם ללא הכנה מסודרת של קורס פסיכומטרי, תוכלו לשקול הפעם כן להיעזר בקורס כזה. מרבית התלמידים שסיימו טוענים כי לדעתם לא היו מקבלים את הציון שרצו אם היו לומדים רק בכוחות עצמם. קורס פסיכומטרי נבנה במיוחד על מנת להכין את התלמידים לבחינה בצורה הטובה ביותר באמצעות תכנית לימודים מדוייקת, וצוות מדריכים ותיק ומקצועי שמלווה אתכם בכל שלב ושלב.

פרט נוסף, אך חשוב הוא שאין אפשרות לגשת לשני מועדי פסיכומטרי רצופים. למרות שזה יכול להיות מתסכל, היתרון טמון בכך שיש לכם ארבעה חודשים להכין עצמכם לקראת הבחינה הבאה. נסו לשנות את הגישה כלפי פסיכומטרי והתייחסו אליו כאל אתגר. אל תשכחו שמכיוון שאין אפשרות לגשת למועד בחינה עוקב שמתקיים לאחר אותו מבחן פסיכומטרי אליו ניגשתם, תאלצו לחכות מועד אחד ואז להיבחן שוב. עוד לפני שאתם באים להירשם ללימודים, עליכם לתכנן מראש את מועד בחינת הפסיכומטרי על מנת שתקבלו בזמן את הציון. גם אם תקבלו ציון פסיכומטרי סמוך מאוד למועד ההרשמה, חלק מהאוניבריסטאות והמכללות כן יקבלו אותו כי בחלק מהחוגים תותר הרשמה מאוחרת.  


אודות מחבר המאמר

מוגש כשירות לציבור על ידי קידום פסיכומטרי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.