אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אנגלית בעסקים - זה שם המשחק

בתקופה שבה אנחנו חיים היום, כשקצב החיים מהיר ומשתנה תדיר, חשוב להישאר מעודכנים. גם בעולם העסקים, הסביבה היא דינאמית ומשתנה במהירות מסחררת. אם לא נדע לעמוד בקצב, נישאר מאחור ונאבד זמן וכסף.

עידן האינטרנט שבו אנחנו חיים הכניס לעולמנו את המושג "כפר גלובלי". בהרבה תחומי עיסוק יש נגיעה לגורמים מחו"ל, צריך להתכתב ולפעמים גם להיפגש עם אנשים מכל העולם במסגרת העסקים, ולפעמים גם לנסוע לחו"ל לנסיעות עסקים. מסיבה זו חשוב לדעת לדבר אנגלית ברמה הגבוהה ביותר.

דרך טובה ללמוד שפה זרה היא לשהות תקופה ארוכה במדינה הדוברת את אותו שפה. אך לרובנו אין את האפשרות הזאת. בכל זאת, כדי ללמוד את השפה חשוב לדבר בה, לתרגל אותה באופן יומיומי ולצבור ניסיון בשימוש בה. האנגלית שאנחנו לומדים בבית ספר אינה מספיקה כדי לקיים פגישת עסקים או לבצע מכירה אפקטיבית באנגלית.

לכן, פתרון אפשרי הוא לימודי אנגלית במסגרת קורס בקבוצה. קורס באנגלית עסקית מאפשר להכיר מילים הרלוונטיות לעולם העסקים, לעשות סימולציות של פגישות ופרזנטציות ולתרגל יחד עם החברים לקבוצה. כידוע, גם ה-small talk העסקי יכול להיות קריטי ליצירת קשרים חשובים ולהתקדמות ופיתוח החברה והכרחי בשביל לא לאבד לקוחות פוטנציאליים. ישנם גם תהליכים יומיומיים כמו שלחת מייל או שיחת טלפון, שנעשים באופן שוטף בהרבה עבודות.

חשוב להתאים את סוג הלימודים לצרכים שלכם ושל הארגון שלכם. כדי להתייעץ עם מדריך שיתאים את הלימודים לרמה שלכם ולצרכים האישיים שלכם. חומר תאורטי ומעשי שניתן בקורס אנגלית יכול לשפר את יכולתכם ולבצע את התפקיד טוב יותר.

אין ספק שאנגלית היא מפתח להצלחתנו בעסקים. בכפר הגלובלי שבו אנחנו חיים, אסור לנו להגביל את השוק העסקי שלנו רק לגבולות המדינה ורק לשפה העברית. אנחנו חייבים להתפתח לזירה הבינלאומית כדי להגדיל רווחים ולמקסמם את הצלחה. 


אודות מחבר המאמר

מוגש כשירות לציבור על ידי וול סטריט בית ספר לאנגלית

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.