אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אביזרים נלווים לעגלה

עגלות כיום, מומשלות למכונית יוקרתית. קודם כל, טכנולוגיית העגלות החדשות מנפקות לנו מכשיר שנראה כאילו עוצב בחלל: בולמי זעזועים, מצבי שכיבה וישיבה, סוגי קיפול עד לרמת התיק, ידיות רחבות, גלגלים רחבים, תנועה חופשית, עבירות גבוהה ובקיצור, הכל כולל הכול – רק שלתינוק יהיה נוח.

בנוסף, תחום האביזרים הנלווים לעגלה גם התפתח בצורה משמעותית. יציאה מהבית עם עגלה דורשת פרוצדורה לא קטנה אך ביחד עם כמה תוספות היא יכולה להיות נוחה ויעילה. הנה כמה אביזרים:

סדינים לעגלה

זוג סדינים לעגלה משמש אתכם בכל מצב, בבוקר או בערב, בחמסין או בגשם. זוג סדינים לעגלה שומר על הביטנה נקייה ועל תינוקכם יבש ומרוצה. סדינים לעגלה טובים הם 100% אחוז מכותנה, מתאימים את עצמם לחום הגוף וניתנים לכיבוס וייבוש במכונה הביתית.

תיקי עגלה

תיקי עגלה הם סקטור נרחב ושלם. תיקי עגלה באים בכל הגדלים ובכל צורות הלבישה. מאחור (כמו תיק) על הצד או מחוברים לעגלה עצמה. תיקי עגלה באים בעיצובים שונים של חברות שונות כמו חברת אוקידוג. מכל מקום, חשוב שתיקי עגלה יכילו את כל מה שהתינוק צריך, טיטולים, בקבוקים, צעצועים וגם מקום לחפצים האישיים שלכם כמו פלאפון ומפתחות.

צילייה

ישראל היא מדינה בה רוב הזמן יש שמש חזקה. ידוע כי שמש אינה טובה לעור התינוק ולכן יש להשתמש בצילליה מיוחדת המורכבת על העגלה ומונעת מקרני השמש לחדור אל התינוק השוכב. יש גם אפשרות לחבר מטרייה מיוחדת להגנה מפני השמש הוא צילייה המעניקה חושך כדי שהתינוק יוכל לישון בשקש.

קולב צעצועים

קולבי צעצועים מתחברים לרוחב העגלה ומשאירים את התינוק ערני ושקט. ניתן לחבר כל סוג של צעצוע מוזיקלי ושובב לקולב וכך לשמור שהתינוק לא ישתעמם אף פעם. קולבי צעצועים ניתנים לקיפול והכנסה אל תיק העגלה.

מגשית\רגליים\אורגינייזר

מוצרים אלה הם לנוחיות התינוק והאם. הפיכה של העגלה לשולחן אוכל בשביל הילד מקלה על חיפוש מקום מיוחד. תוך דקות ניתן להרכיב את הרגליים והמגשית ולהאכיל את התינוק בשלווה.

אורגינייזר הוא מתקן המורכב על אחורי העגלה ובו ניתן לשים חפצים אישיים, שתייה, בקבוק  ומגבות. כל זאת למען שליפה מהירה וטיפול זריז.

מוצרים נלווים לעגלה כמו סדינים לעגלה ותיקי עגלה ניתן למצוא בכל חנות למוצרי תינוקות ובכל אתר תינוקות ברשת. ישנם עוד מוצרים ואפשרויות להפוך את העגלה למכשיר משוכלל הפותר כל בעיה בכל מצב. לפני קניית עגלה מומלץלעשות מחקר ולבדוק מהם הצרכים המיוחדים שלכם.


אודות מחבר המאמר

GreenWeb כותבים על מדבקות קיר ועל בייבי קוק . אם תרצו לקרוא על  בגדי ילדים ועוד מגוון נושאים מרתקים אתר תינוקות הוא בשבילכם.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.