אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סרט תערוכה וגיוס משקיעים

סרט תערוכה וגיוס משקיעים

בעלי עסקים, מפתחי מוצר, סטארט- אפים, חברות גדולות המציגות בתערוכות מוצר, שווקים בינלאומיים למוצרי טכנולוגיה ומיכון כולם נצרכים מעת לעת להפיק סרט מוצר קיים או מוצר בשלבי פיתוח. מטרות סרטים מסוג זה הם לרוב גיוס משקיעים להגשמת הפצת המוצר או המשך פיתוחו.

תערוכות איכותיות מושכות משקיעים רבים המתעניינים במוצרים החדשים הקיימים בשוק, הם מחפשים אפיקים ורעיונות חדשים שאיתם יוכלו להזדהות ולזהות בהם את הפוטנציאל המסחרי והכלכלי. זה העבודה שלהם, לזהות הזדמנויות.

נחלק את סרטי תערוכה לשני סוגים עיקריים: 1. מוצר קיים. 2. מוצר בפיתוח.

המטרה בסרט תערוכה וגיוס משקיעים למוצר קיים היא להציג את המוצר בצורה הברורה והקליטה ביותר. עליכם לזכור שאותם משקיעים מסתובבים בתערוכה עם עשרות ואף מאות ביתנים, עם מוצרים טכנולוגיים מבריקים נוספים. באתר כל כך הומה אדם, רועש רמת הקשב שלהם היא לא במיטבה, כמות הזמן שיקדישו אצלכם בביתן תלויה במה "שיתפוס להם את העין". סרט מוצר טוב חייב להיות מלוטש ברמה הגבוהה ביותר, כזה שידגיש את הייחוד של המוצר בדימויים ויזואליים שיעבירו את הרעיון בצורה המהירה ביותר. המטרה הראשונה זה למשוך את תשומת ליבם של המבקרים ולאחר מכן להעביר את הרעיון/פיתוח בצורה האפקטיבית ביותר שניתן בין אם המוצר מורכב או פשוט. זה היתרון האדיר שיש לתוכן הוידאו, היכולת לשלב תמונה וסאונד, אפקטים מיוחדים ואנימציה שמתחתיה מבעבע כל הזמן הקונספט הסיפורי המתובל ברעיונות שיווקים ומכירתיים.

לגבי מוצרים בפיתוח, תתפלאו לדעת מה ניתן לייצר היום בפן הוויזואלי. הטכנולוגיה של ההדמיות התלת מימדיות התפתחה כל כך בעשור האחרון שהיא מאפשרת יצירת יש מאין. מתרשימים דו מימדיים ניתן ל"החיות" כל מוצר ליצירה תלת מימדית מוקרנת באיכות הנראית כמוצר המוגמר תוך הדגשת תהליכי פעולה, הפיתוח המקורי והצורך אותו הפיתוח ממלא והשוואתו למוצרים מתחרים ומאפשרת העברת רעיונות חדשניים בצורה אפקטיבית הנהירה לכל בתחום השתי דקות.

החשיבות בסרטים אלו היא אדירה, לעיתים גיוס הון אמיתי טמון ביכולת להפיק סרט תערוכה וגיוס משקיעים מנצח. חלק מהרעיונות המבריקים הינם מסובכים להסבר מילולי. לחלק מהפיתוחים אין עדיין אב- טיפוס למוצר ניתן לעקוף כל אלו באמצעות תוכן וידאו איכותי ויש חשיבות רבה להתאים את איכות הסרטון המיועד לסוג התערוכה והמתחרים האפשריים, עליכם להבריק במידה הנכונה כדי לקבל את תשומת ליבם של המשקיעים הפוטנציאלים ולאחר מכן, המוצר המבריק שלכם יעשה את העבודה.

פאזל מדיה - הפקת סרטי תדמית- החלק האחרון להצלחה.


אודות מחבר המאמר

דויד דזאנאשוילי הינו שותף ומפיק ראשי בחברת פאזל מדיה המפיקה סרטי תדמית, פרסומות אינטראקטיב, סרטי מוצר ותערוכה, סרטי הדרכה ובטיחות וסרטים ויראלים. אנו מתמחים בהפקות משולבות אנימציה ותלת מימד באיכות HD כסטנדרט.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.