אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איפה קונים שער חשמלי

איך יודעים איזה סוג של שער חשמלי לבחור ?

שוק השערים החשמליים עבר שינוייים גדולים במהלך העשור שחלף, ככה שבמקרה שלפני כמה שנים שערים היו נפתחים בשיטה ידנית, כיום הפכו השערים האלקטרוניים לאמצעי מפותח שיכול להיפתח במגוון שיטות ואפשר לרכוש אותם במגוון דגמים העונים על מגוון צרכים.

כשמסתכלים על שערים חשמליים מסוגים שונים תוכלו לראות שהשערים מגיעים במגוון דגמים וגם סוגים -  שערים לשטח פרטי, שערים לבניין מגורים, שערים לבתי עסק וכדומה.

 היצע גדול זה הינו ללא ספק יתרון נהדר בגין הגיוון הרחב שמתאפשר בגללו, אך מצד שני יש כאן חסרון מפני שקונים פוטנציאליים נוטים לטעות כשהם מגיעים לשלב בחירת סוג השער החשמלי שהכי מתאים להם.

בשביל לבחור כמו שצריך שער חשמלי שישמש אתכם ושיענה לכל הצרכים שלכם ראשית עליכם לנתח את הדרישות המסוימות שלכם מהשער תוך שאתם מאפיינים במדויק את המקום שבו יקום השער -

קרי - האם הקרקע שעליה יוצב השער סלעית או חולית, האם יש עצים או דברים אחרים העלולים להפריע לתנועתו של השער, והרשימה נמשכת.

אחרי שעשיתם את זה תוכלו להיות בסיטואציה טובה הרבה יותר על מנת שתוכלו לבחור שער חשמלי ראוי שישמש אתכם נאמנה.

 

על אילו פרטים כדאי לשים לב כאשר בוחרים שער חשמלי?

דגש נוסף שמומלץ לתת לו יתר תשומת לב לפני שמזמינים שערים חשמליים הינו טיב השירות הטכני הניתן על ידי החברה שתקנו ממנה מחסום חשמלי.

 

תחשבו על סיטואציה בה אתם עומדים בראשיתו של יום מייגע וממהרים לצאת מביתכם אבל הדבר שמעקב אתכם להתניע את יומכם הוא באופן מפתיע מחסום חשמלי שאינו פועל. סיטואציה כזו עשויה להתגלגל לתסריט אימים שעלול לגרום לעשרות דיירים להישאר תקועים באזור החנייה של בניין המגורים מהסיבה הפשוטה שאי אפשר לדאוג שהמחסום יפתח. תרחישים כאלה מוכיחים את הצורך וההכרח של שירותים של תמיכה טכנולוגית ותיקון איכותיים וכמובן גם - מגיעים בזמן. במקרה שחלה תקלה רצינית בשער החשמלי שברשותכם רבים הסיכויים שתרצו שתתוקן בהקדם האפשרי ולכן צריך לבדוק טוב כי ביכולתה של החברה אשר מספקת עבורכם את השער החשמלי לספק גם שירותי תמיכה מקצועית ברמה שצריך.

 

בבואכם לקנות שער חשמלי שימו דגש על כך שהשער יוזמן מחברה רצינית ובעלת ותק בשוק השערים הללו, חברה שתעניק לכם הן שירותי ייעוץ והן שירותים של התקנה ותמיכה שצריך ברמה גבוהה מאד.


אודות מחבר המאמר

אלון שערים מומחים מאז 1992 גם בהתקנת מחסום זרוע  תקרתי, מחסום דוקרנים ועוד מגוון רחב של מחסומים חשמליים. לפרטים נוספים התקשרו: 03-9600400

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.