אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים וקידום אתרים

 

אין ספק כי מידי יום נבנים בארץ מאות אתרם אינטרנט חדשים. מי שכיום לא נמצא באינטרנט מפסיד פרסום רב וכך גם לקוחות רבים. אנשים רבים מעדיפים כיום לחפש ולבדוק דברים באינטרנט לפני שהם קונים אותו או מזמינים אותו לדוגמא. אם נניח יש לכם עסק כלשהו בו אתם מציעים דברים למכירה, אתר באינטרנט הוא יתרון עצום.

עקב כך שמידי יום עולה הביקוש לאתרי אינטרנט חדשים, תוכלו למצוא כיום בשוק מאות חברות ואנשים פרטיים שהתמחותם הינה בניית אתרים. התחרות היא מאוד גדולה, אולם איך שאומרים יש תמיד מספיק לכולם. בדיוק כמו בעולם המשפטים לדוגמא בו יש לא מעט עורכי דין אך תמיד יש גם לא מעט ביקוש אליהם וכולם מרוויחים לרוב יפה.

אז מה בניית אתרים יכולה להיות עיסוקו של כל אחד?

כיום, כל מי שרוצה כמעט יכול ללמוד בניית אתרים. אם נניח בעבר רק יחידי סגולה או פריקים למחשבים למיניהם הסתדרו עם התחום (שכלל בעיקר בנייה באמצעות שפות הבסיס), כיום השימוש נעשה באמצעות תוכנות פשוטות יחסית, שגם מי שקצת מסתבך עם מחשבים יכול להשתמש בהם. התוכנות פשוטות ונוחות למשתמש.

היום תוכלו למצוא אפילו ילדים ובני נוער שעוסקים בבניית אתרים, אם לשם הפנאי ויש בני נוער שכבר עוסקים מזה כסף. כיום אפשר ללמוד איך לבנות אתרים בקורסים שונים הפתוחים לקהל הרחב, כל מה שצריך זה פשוט הבנה בסיסית במחשבים. כמובן שצריך להשקיע לא מעט וכן גם להיות סובלניים וקשובים, אך כל אחד יכול.

שמעתי על משהו שנקרא קידום אתרים, מה זה אומר?

כיום, פרט לבניית אתרים, ישנו תחום שלם שנקרא קידום אתרים. לא מספיק שבנינו אתר בשביל לקוח, אלא הלקוח רוצה לרוב שכאשר נקיש מילת חיפוש מסוימת במנועי החיפוש האתר יופיע לפחות בשני הדפים הראשונים של החיפוש. מכאן בעצם המונח קידום אתרים, שנועד להביא את האתר לתוצאות טובות יותר במנועי החיפוש.

כיום תוכלו למצוא חברות ואנשים העוסקים גם בבניית אתרים וגם בקידום אתרים. אלו שני תחומים שכבר הפכו להיות חלק בלתי נפרד אחד מהשני . מי שרוצה להראות ברשת חייב גם אתר וחייב שהאתר שלו יהיה בעל דיאוג טוב וכך בעצם להביא לעצמו לקוחות ופרסום.


אודות מחבר המאמר

Bloo הקמת אתרים וקידום-רוצים אתר תדמית, גלריית תמונות או מערכת ניהול תוכן מתקדמת? ב-Bloo פתרונות כוללים לעסק – אתרי אינטרנט , תכנים מאמרים וקידום. התקשרו 077-4602099 או צרו קשר באתר שלנו http://www.bloo.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.