אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפלגות נופש לכל מטרה

הפלגות נופש היו בעבר שמורות לאלפיון העליון, רק מי שהייתה בבעלותו יאכטה, או שהרשה לעצמו להשקיע סכום כסף לא קטן בהשכרת יאכטה לשם הפלגת נופש, יכול היה לממש את המושג הפלגת נופש.

הפלגת נופש הפכה עם השנים לא רק לסמל סטאטוס של האלפיון העליון אלא לבילוי של חופשה גם אצל העשירונים הנמוכים יותר, היום יותר ויותר אנשים מרשים לעצמם לערוך הפלגות נופש ליעדים שונים ברחבי העולם.

 

הפלגות נופש נערכות היום על אוניות גדולות ומפוארות, שיש בהם שפע של פינוקים ומותרות, באוניות הללו יכולים הנופשים למצוא את כל מה שרק ירצו החל ממופעי במה, חנויות ומסעדות, וכלה בפעילויות ספורטיביות וארוחות גורמה או טיפולי ספא.

 

יש הפלגות נופש קצרות לאגן הים התיכון ששטות מעיר חוף אחת לעיר חוף אחרת ומאפשרות  לנופשים לרדת ליום טיול בעיר החוף שאליה הגיעו, ויש הפלגות נופש ארוכות שמגיעות אפילו ליעדים רחוקים יותר.

הפלגות נופש לא חייבות להיות על אניות גדולות ומפוארות, מי  שירצה יוכל לערוך הפלגות נופש גם על יאכטות קטנות יותר.  יש מי שיערוך שייט על יאכטה בעצמו משום שיש לו רשיון של סקיפר , ויש מי שישכיר יאכטה הכוללת צוות מקצועי שיפעיל ויתחזק את היאכטה ואיתם הוא יערוך הפלגת נופש לכל יעד שירצה, יש כאלו שיגיעו עם יאכטה שלהם עד אירופה ויש כאלו שיגיעו עם היאכטה שלהם לקפריסין או ליוון הקרובות יותר אל ישראל הקטנה.

 

בכל מקרה הפלגת נופש לחו"ל בין אם זה על אניה מפוארת וענקית או על יאכטה צנועה יותר, תהיה תמיד חוויה יוצאת דופן , חוויה מרוממת, חוויה שנותנת לנו לאנרגיה לעתיד, ולכן אנשים רבים מחליטים לערוך את החופשה הבאה שלהם לא בבית מלון ולא בצימר אלא בהפלגת נופש.

כל מי שמעוניין בהפלגת נופש חשוב שישקול איזו הפלגה מתאימה לו האם הוא מעוניין בהפלגה רומנטית או הפלגת נופש משפחתית או אולי הפלגת נופש לשם עריכת אירוע כלשהו, ובהתאם לכך הוא יוכל לבחור באיזה כלי שייט הוא יערוך את הנופש שלו.

 

הביקוש הרב להפלגות  נופש הביא לכך שיש היום לא מעט חברות העוסקות בארגון הפלגות נופש, חברות אלו מתווכות בין הלוקח המעוניין לערוך הפלגת נופש לבין בעלי אניות הנופש או בעלי היאכטות המעונינים להשכיר את היאכטות שלהם ללקוחות שונים שיערכו על היאכטה הפלגת נופש כלשהי.

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

דניאל כהן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.