אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הריון ולידה לאמא הטרייה - כך תוכלי לעבור את התהליך הזה כמו שנדרש

הרחבה של המשפחה היא בוודאות אחת מהחוויות הענקיות שנתנה לכולנו האמא טבע, וגם אחד השינויים החשובים ביותר בחיים של כול אחד ואחת מהקרובים אלינו. אם החלטתם להיכנס להריון, מגיע לכם המון מזל טוב, והמון איחולים של הצלחה בדרך החדשה. בימים אלה עליכם להפסיק לנטול באמצעים שונים למניעת היריון בשביל להתכונן באופן הדרגתי, הן מנטלית והן פיסית, למסע המאפיין כניסה להריון. המאמר הנוכחי ידון בנושא המסקרן זוגות רבים לאחר שהם כבר בשלב ההריון והינו תאריך לידה משוער.

וודאי כבר מזמן הרהרת על לקיים שיחות חוזרות יחד עם בעלך עם פנים לעתיד, ולדון על נושא ההריון, אך בטוח אם את מדברת על ילד ראשון את נמצאת בשלב של לחץ מורגש. את בטח תשאלי את עצמך, האם תצליכי לעמוד איתנה מול אתגר שמעולם לא עמדת נגדו קודם לכן, ומול כל התסמינים הלא נעימים - לאחר ששמענו מאלה שיצא להן לצלוח את ההריון ולידה. עלייה במשקל, כעסים והקאות הם רק קומץ מזערי מתסמיני ההריון אותם רוב האמהות חייבות לעבור כחלק מהתהליך המדהים. עוד סימנים להריון עימם תהי חייבת להתמודד הם עייפות, בחילות וכאבים ברגליים.

בתהליכים של הריון ולידה בהחלט יתכן שאת כבר סובלת מסימפטומים הדומים לאלה שצויינו, ולמרות זאת אינך יודעת לבטח אם את נכנסת להריון. כדי להיות בטוחה תהי חייבת לחכות לשבוע השלישי להריונך ורק לאחר מכן לבדוק באמצעות קיט לבדיקת הריון לשימוש אישי. ההמתנה נחוצה שכן רק בסופו של החודש הראשון להריונך נוכחים מספיק הפרשות של הורמון hCG בשתן שיאמתו שאת בהריון. גם אם את בשבוע ה-3 והבדיקה יצאה שלילית, אל חשש! יתכן שהנך עדין בהריון אך רמת הורמון hCG נמוכה מידי. המתיני כמה ימים עד שתבצעי את הבדיקה בתקווה מחודשת. הבא מנקודת הנחה שבדיקת ההריון הראתה תוצאה חיובית.

יופי, את עכשיו בתחילת הדרך של אחד הדברים המרגשים ביותר שהעניקה לנו אמא טבע שלנו. הדבר הכי חשוב עכשיו זה להשתדל לחיות של אישה בהירון, שזה אומר להפסיק עם דברים מזיקים שעלולים להזיק לעובר כמו פעילות גופנית, עישון, אלכוהול, או בנוסף הרגלי תזונה רעים. כמו כן, כדאי שתהיי מוכנה לכמה תסמיני לוואי שעוברת כמעט כל אישה בהריון וכך תוכלי לעבור את ההריון בצורה טובה. כפי שאת מבינה, מומלץ מאד לעקוב ולהפנים את אותם שינויים הפיזיולוגים הרבים שגופך יעבור בתקופה הקרובה, להיות במעקבים אחר התפתחותו של העובר ובנוסף - לנוח ולהשתדל כמה שיותר להישמר מלחץ גדול. בהצלחה!


אודות מחבר המאמר

מאמאסון - הריון ולידה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.