אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תחשוב אחרת בבחירת מתנות ליום הולדת ותעשה למישהו את היום

 

מי לא אוהב מתנות? אני זוכר שבתור ילדים, נהגנו לקבל מתנות כמעט לכל אירוע. ככל שגדלנו המתנות הלכו ופחתו. ועכשיו המתנות מגיעות רק באירועים מיוחדים כמו ימי הולדת. גם אז רוב המתנות פשוט הולכות לארון כי אין להם ממש שימוש עבורי. אבל כן, אני עדיין מוקיר את מתנות פשוט משום שהם גורמות לי להרגיש מיוחד. זו הסיבה שאני תמיד מנסה לחפש מתנות מיוחדות לאירועים מיוחדים, מתנות שאנשים יכולים להשתמש. אני מנסה לוודא כי מתנות יום ההולדת שאני בוחר שונות מאחרים. רק לאחרונה נתקלתי בכמה אתרים שיש להם בחנות כמה מן המתנות הכי מדהימות לימי הולדת ואירועים מיוחדים. עכשיו אני די נוטה להשתמש באתרים אלו לרכישת מתנות.

יש כמה מתנות מדהימות שניתן למצוא באתרים אלו, מתנות שהן לא נפוצות כלל ומתנות שאנשים אחרים לא יביאו כמתנה. לדוגמה, מצאתי שק כביסה באחד האתרים. זה נשמע מוזר לא? עם זאת, הוא לא סתם עוד שק כביסה אלא הוא נראה כמו חולצת טי שרט. שונה מסתם חולצה כי החלק התחתון שלה תפור. לכן, צריך לשים את הכביסה דרך הפתח בצוואר והכביסה יושבת בתוך החולצה. חשבתי שזה מתנה ייחודית לתת למישהו  ואותו אחד שנתתי לו גם חשב כך. עכשיו בכל פעם שאני הולך אליו  אני יכול לראות את המתנה שלי תלויה  בפינת החדר, תמיד בשימוש. כאלה מתנות אנשים אוהבים. והחלק הכי טוב הוא שאתה יכול לתת פריטים אלה גם כמתנות יום הולדת.

 

ישנם מספר רב של פריטים אחרים דומים שאתה יכול לתת כמתנות יום הולדת או מתנות לאירועים מיוחדים אחרים. באחד האתרים, לדוגמה, יש סוגים של מתנות שמהם אתה יכול לבחורכגון מדבקות קיר ואביזרים לבית פריטים למטבח ולשולחן מתנות לילדים תאורה ריהוט מודרני אביזרים אישיים וכן הלאה. בתוך כל קטגוריה יש שפע של פריטים שגורמים לך לרצות לקנות הכל. כל המתנות האלו הן פשוט מיוחדות מאוד. הן אינן עולות הון, ובכל זאת הן מיוחדות לעין והן תמיד שימושיות.

 

ניתן גם לבחור מתוך הרעיונות השונים למתנה. למשל, כאשר עונת החגים מתקרבת ואתה יודע שזה כבר מאוחר לקנות מתנה אז למה לא לבחור מבין כמה מתנות ייחודיות מתןך המבחר הזמין באינטרנט? מאהילים,שעונים ,תחתיות לסיר ועוד - אין סוף של רעיונות למתנות הזמינות באתרים אלה. מגוון רעיונות למתנות לרגע האחרון גם עבור מתנות ליום הולדת.

 

לסיכום, אתה לא צריך להיכנס לפאניקה בקניית מתנות ליום הולדת או מתנות אחרות. תחשוב מחוץ לקופסה תוכלו למצוא שפע של אפשרויות זמינות באינטרנט. בחרו משהו שונה והאדם המקבל את המתנה יאהב אותכם על המתנה שהוא קיבל.


אודות מחבר המאמר

אנימי - מתנה מקורית ליום הולדת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.