אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניתוחיי חניכיים, מדוע הם כה נפוצים?

הגיל השלישי מביא איתו שינויים פיזיים ונפשיים רבים. אחד השינויים המשמעותיים בא לידי ביטוי בשיניים, הנחשפות בגיל זה, למחלות חדשות, העלולות לגרום לפגיעה משמעותית בשן ואף לאובדן השיניים. השינויים השונים בחלל הפה בגיל השלישי מצריכים מענה מיידי ופתרון הולם. במקרים רבים, ניתוחי חניכיים מאפשרים להתמודד עם בעיות אלו באופן הטוב ביותר, בזכות פתרונות טכנולוגיים ורפואיים מתקדמים ומשוכללים.

בעיות החניכיים הנפוצות בגיל השלישי

אחת התופעות השכיחות בגיל השלישי הינה שינויים בריריות חלל הפה. לעיתים, שינויים אלה מצביעים על סרטן חלל הפה, הנגרם, פעמים רבות, לא רק בגלל הגיל, כי אם בעקבות עישון ושתיית אלכוהול. גילוי מוקדם, יכול להוביל להחלמה מלאה.

תופעה נוספת, אופיינית לגיל השלישי, הינה ירידה בהפרשות הרוק. במקרים של נטילת תרופות, יכולה התופעה להחריף. תופעה זו עלולה להוביל לפצעים בפה ואף גם לכאבים.

מבוגרים רבים, בני הגיל השלישי, עלולים לסבול מהחמרה משמעותית במחלות החניכיים השונות. עם הגיל, הופכות מחלות החניכיים לשכיחות יותר, ואף גם יכולות להתבטא באופן חמור יותר, עד לכדי אובדן שיניים .במצבים מסובכים, ניתוחי חניכיים הינם המענה המתאים ביותר, בשעה שפתרונות אחרים כמו הסרת אבנית, למשל, אינם עוזרים.

תופעה שכיחה נוספת בגיל השלישי, היא נסיגת חניכיים, המצריכה אף היא ניתוחי חניכיים. בעקבות ירידה בתפקודה של המערכת החיסונית, ישנה עלייה בגיל השלישי בדלקות וזיהומים, העלולים להוביל לנסיגת חניכיים. במקרים בהם טיפול תרופתי איננו עוזר, נדרש לבצע ניתוחי חניכיים כמענה הטוב והמתאים ביותר. וכמובן, אובדן השיניים, שקיים בגיל השלישי, שנגרם כתוצאה מבעיות חניכיים שונות, שאינן מטופלות נכון, או שאינן מטופלות כלל.

למצוא את הפתרונות הטובים והמקצועיים ביותר

יש למצוא מרפאת שיניים בעלת ניסיון רב וותק של למעלה מעשרים שנה בתחום רפואת השיניים, המציעה לכם מבחר של פתרונות שונים, לשמירה על בריאות השן, לטיפול מונע וכן להתמודדות מול בעיות שונות, המצריכות התערבות כירורגית מתאימה. בין אם אובחן צורך בשתל שיניים, או בין אם מדובר בטיפולים כמו ניתוחי חניכיים, טיפולים הקשורים בשיקום הפה ועוד, המרפאה צריכה להציע שיטות טיפול שונות, בהתאמה אישית לכל מטופל ומטופל.


אודות מחבר המאמר

מרפאת שיניים של ד"ר אבניאלי עוסקת בעיקר במיגוון השתלות ובינהן: השתלת שיניים, השתלת עצם ומיגוון טיפולי חניכיים. תקבלו את הטיפול הטוב ביותר, ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכל האמצעים המודרניים הקיימים בתחום הדנטלי, בארץ ובעולם. הניסיון הרב והשליטה שיש לנו במגוון שיטות השתלה, מאפשרות לנו להתאים לך את השיטה המתאימה ביותר.

צלצלו עכשיו והתחילו לחייך בפה מלא 03-6050889

Google+

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.