אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הורדת שיער לצמיתות

כולנו רוצים גוף מושלם לחוש שוב צעירים ולהסתובב עם ביטחון ומה אתך? רוצה לעשות ניתוח פלסטי? לעשות שינויים עם את הגוף שמאכזב? אולי זה קצת בעייתי אבל מראה טוב, לא מזיק בחיים ובשנות ה 2000 כל אחת ואחד לחולל שינוי בגוף בעזרת הרפואה הפלסטית. שנות היופי הלא הם שנות האלפיים, גורמות לכולנו לרצות להיות חלקים- גברים ונשים: מפשעה, חזה, רגלים, בית שחי ועוד היום כולם רוצים להסיר את השיער ולהיות יפים וחלקים.

 

הסרת שיער בלייזר הוא תחום מאוד פופולארי שעבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, טכנולוגיה חדשה, שיטות טיפול מגוונות והכי חשוב- תוצאות טובות יותר, למרות כל זאת לפני שאתם רצים להוריד את השיער מהגוף יש כמה דברים שכדאי לכם לבדוק:

 

הבטחות- מה הבטיחו לכם? הסרת שיער לצמיתות? שתיים שלוש או ארבעה טיפולים? מחיר מצוין? את הכול בקשו בכתב עם חתימת המקום, קראו טוב טוב את האותיות הקטנות ורק לאחר מכן שלמו את המקדמה והתחילו בטיפול.

 

ניסיון- גם אם בחרתם במרפאה מוכרת בעלת שם וגם אם בחרתם להסיר את השיער במקום לא מוכר, חשוב לבקש המלצות ולשוחח עם לקוחות שעברו טיפול במקום, אתם יכולים גם להיעזר בפורמים שונים בתחום ולקבל חוות דעת און ליין.

 

המחירים- המגוון גדול, הטיפולים רבים והמרפאות מציעות לכם מגוון גדול של מחירים, בדקו היטב את העלויות, חפשו מבצעים ודילים מיוחדים, יש כאלה בתקופות מסוימות של השנה בהם התחום פחות פעיל. חשוב לבדוק גם את תנאי התשלום, מרפאות רבות יציעו לכם תנאי תשלום טובים שיאפשרו לכם להסיר את השיער בתשלום חודשי קבוע.

 

השיטות- אם מדובר על הסרת שיער בלייזר  או הסרת שיער באינפרא אדום, הסרת שיער בתכשירים שונים וכו', בדקו כמה טיפולים תצטרכו לעבור, תוך כמה זמן תוכלו לראות את התוצאות וכמה זה יעלה לכם, השיטה הזולה אינה תמיד השיטה הכי טובה.

 

והכי חשוב לבדוק מי מטפל בכם- הרשאים לביצוע טיפולים להסרת שיער בשיטות השונות הם מטפלים רפואיים מוסמכים וקוסמטיקאיות שעברו הדרכה והכשרה מיוחדת לצורך כך. אם אינכם מרגישים בטוח בקשו לראות תעודות.

 

טיפול מוצלח.


אודות מחבר המאמר

למידע אודות מחירון הסרת שיער והמלצות על הסרת שיער בלייזר המלצות בקרו באתר שלנו www.rosh-yehudi.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.