אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כמה טיפים לארגון חתונה מוצלח

כעת, לאחר שהחלטתם על תקציב ובניתם צ'קליסט, זה הזמן להפוך את הכל לאמיתי! אם המימון זמין, תוכלו לתכנן חתונה שתתקיים בעוד כחצי שנה (פלוס מינוס - תלוי כמה מורכבת אתם רוצים אותה). למטה תמצאו מספר טיפים לתכנון חתונה מושלמת. אם החלטתם לשכור את שירותיו של מתכנן חתונות מקצועי, ייתכן והרשימה תעזור לכם להשגיח שהוא פועל נכון.

חזון: קחו את הזמן - תעשו מדיטציה, הליכות ארוכות ומרגיעות או כל דרך אחרת שגורמת לכם להירגע ולחשוב צלול ונסו לדמיין את עצמכם מתחתנים. מה הסגנון, הטון וכל המסביב שאתם רוצים ביום הגדול שלכם - חתונה פורמלית, חתונה לא סטנדרטית, חתונת שיק או כל דבר אחר. הארגונים הקטנים (והחשובים!) את מתכננת לעשות מסיבת רווקות? מתכננת לתת לאחת החברות לארגן את המסיבה? אל תחכי לרגע האחרון. אם את מתכוונת לבקש מחברה לארגן את המסיבה, דברי איתה כמה שיותר מוקדם. תראי שזה מסתדר ולא מתנגש לה עם התכניות שלה. הלאה - רשימת מוזמנים - אתם רוצים חתונה עם 50 אורחים? 200 אורחים?  לא חשוב מה המספר, חשוב שתיצרו רשימה בה תרשמו את כל הזוגות ולאחר מכן את כל הרווקים. ליד כל אחד מהרווקים תוסיפו "1+" מכיוון שאף אחד לא באמת רוצה להגיע לחתונה לבד. אם החלטתם לאפשר לאורחים להביא ילדים, צריך לעשות תכניות מיוחדות עבורם כמו - תפריט ילדים או אפילו להביא מישהו שיעסיק אותם במהלך האירוע. ככה גם הם יהנו וגם אתם. מיקום, מיקום, מיקום! לעיתים, ה "היכן", קובע את ה "מתי". את רוצה חתונה באותו אולם מדהים שתכננת עליו מהרגע שראית אותו? יכול להיות שהוא תפוס באותו זמן שבו רציתם את החתונה שלכם. או שאולי האולם פנוי באותו זמן אבל הצלם שאתם רוצים לא יכול באותו זמן. מומלץ לסגור מקום כמה שיותר מוקדם כדי שתוכלו לשריין לעצמכם את התאריכים המועדפים עליכם. אפשר לעשות הכל...השאלה אם מותר חשוב מאוד לבדוק מראש אם יש אלמנטים מסוימים באירוע שלכם שמצריכים אישורים מיוחדים - כמו למשל, זיקוקים או מופעי אש מסוימים, אתם רוצים חתונה בים? צריך אישור מהרשות המקומית וכו'. לסגור עם נותני השירות תסגרו את החוזים עם כל נותני השירות אותם אתם רוצים בחתונה שלכם כמה שיותר מוקדם - תקליטן, צלם אירועים, מאפרת, קייטרינג, פרחים וכו'. קחו בחשבון שלעיתים אנשי מקצוע תפוסים חצי שנה קדימה ולכן אסור להתמזמז עם זה.  עדכון התקציב לא לשכוח - כל פעם שהוצאתם כסף, יש לעדכן את תקציב החתונה שלכם. ככה תימנעו מחריגות ומהוצאות מיותרות.


אודות מחבר המאמר

בקרו אותנו ב www.weddingbook.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.