אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בניית אתרים וקידום – הדרך לאתר מוצלח

בניית אתרים וקידום הם המפתח הבסיסי ביותר להצלחתו של כל אתר אינטרנט. ראשית, בניית האתר, חייבת להיות ברמה מקצועית גבוהה ולהתייחס למספר רב של אלמנטים. בניית אתרים ותוכן כוללת בשלבים הראשונים את תכנון האתר, קביעת יעדיו ומטרותיו, אפיונו, עיצובו ( עיצוב באנרים, לוגואים, עמודים וכו'), בחירה של מערכת הניהול שלו והעלתו לרשת. כיום קיימות חברות בניית אתרים רבות המספקות את מיטב אנשי המקצוע הרלוונטיים לכל שלב משלב הבנייה. לחברות המובילות בתחום זה ניסיון של שנים בבניית אתרים, הכרות עם המאפיינים של הקהלים השונים, יכולת לשלב בין מטרות האתר לאפיון ולעיצוב שלו ועוד. ישנן חברות המציעות שילוב של שירותי בניית אתרים וקידום.

 

בניית אתרים וקידום – שתי ציפורים באותה חברה

 

בניית אתרים וקידום הם שני יסודות שהולכים יחד. כל גוף או אדם פרטי אשר מקימים אתר שמטרתו למשוך כמות גדולה של גולשים חייבים לשלב בין שני האלמנטים הללו כבר בתחילת הדרך. תחום קידום האתרים הוא תחום שנולד כתוצאה מהרגלי הגלישה שהתפתחו בשנים האחרונות. מרביתם של הגולשים מגיעים אל האתר שהם מחפשים באמצעות מנועי החיפוש. אי לכך, אתרים שנמצאים גבוה במנועי החיפוש זוכים לכניסות רבות יותר. אתרים שאינם נמצאים בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש כמעט ואינם זוכים להתייחסות הגולשים. יותר ויותר בעלי אתרים מודעים היום לחשיבות של קידום אתרים ופונים לחברות המציעות שירותי בניית אתרים וקידום.

 

בניית אתרים וקידום – שיטות הקידום המשוכללות

 

חברות בניית אתרים וקידום מעסיקות לרוב מקדם אתרים מוסמך שמתעסק אך ורק בצד הטכני של קידום האתר בצורה הטובה ביותר. ככל שעוברות השנים שיטות הקידום הולכות ומשתכללות, וכך גם התחכום של מנועי החיפוש ובראשם "גוגל". חברות בניית אתרים וקידום נוקטות בתהליך שבו שלבים רבים על מנת לקדם את האתר. השלב הראשון הוא סקירה וניתוח של התחום אותו מעוניינים לקדם. בשלב זה נבדקים הביקוש והתחרות בתחום, מתבצע ניתוח המודל העסקי של האתר המקודם ועליו למעשה מתבסס כל תהליך הקידום.

בשלב הבא מתבצעת אופטימיזציה של קוד האתר. בשלב זה דואגים שהאתר והקוד שלו יהיו במצב אופטימאלי למנועי החיפוש. אותה הפעולה נעשית גם בהקשר של מבנה האתר.

עוד שלב חשוב בתהליך בניית אתרים וקידום הוא אינדוקס דפי האתר בגוגל ויצירת מפות אתר. לאחר מכן נבדקת רמת הזמינות של האתר המקודם לגולשים ומוצעות הצעות לתיקון ליקויים מול חברות הבנייה. 

הפעולות הבאות המתבצעות בתהליך זה הן הפצת האתר באינדקסים מובילים ומציאת קישורים חיצוניים שיכולים לעזור בקידום האתר.

 

ישנן עוד פעולות רבות בהן נוקטות חברות בניית אתרים וקידום על מנת להעניק לאתר חשיפה מקסימאלית במנועי החיפוש, אך לא פחות חשוב מכך הוא המעקב שהן מבצעות  אחר התקדמותו של תהליך הקידום, חיפוש מתמיד של מסקנות לייעול הקידום והצגת דוחות סטטיסטיים של תנועת הגולשים באתר.

אז למי שרוצה לבצע את כל אלו בצורה מקצועית ויעילה – חברות בניית אתרים וקידום היא הכתובת.   

 

*        

*        

 


אודות מחבר המאמר

מאנש סטודיו - בניית אתרים, עיצוב וקידום

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.