אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לבחירת מוקד רפואה

אילו שירותים נותן המוקד הרפואי שבחרתי- כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מוקדי רפואה. הרעיון הבסיסי של כולם הינו שירותי טלרפואה, אולם לפני שסוגרים עם מוקד רפואה זה או אחר, מומלץ לשמוע בדיוק מה כולל השירות. יש מוקדי רפואה כדוגמת נטלי, המאפשרים לבנות חבילה בהתאם לצרכים, עם לחצן מצוקה בלי לחצן מצוקה ולכן רגע לפני שסוגרים עם מוקד רפואה, חובה להבין מהם השירותים הכלולים.

האם למוקד רפואה הסדר עם קופות חולים או גופים אחרים: מוקדי רפואה שונים כדוגמת נטלי , שח"ל ועוד, פועלים בשיתוף קופות חולים וגופים אחרים, כך שמומלץ מאוד לברר מהי ההנחה המגיעה לכם במסגרת הסדרים עם הקופה, ביטוח לאומי, קרנות פנסייה ועוד. לעיתים ההבדל יכול להיות משמעותי ולכן ממולץ לברר את המגיע לכם לפני התחברות למוקד רפואה זה או אחר.

מי עונה לי במוקד רפואה: כאשר אנו פונים אל מוקד רפואה עם בעיה דחופה, אנו לא רוצים ולא משלמים בשביל לדבר עם סטאז'ר או מוקדן. הבינו באופן ברור מי עונה במוקד, כמה רופאים יש בו, מה הנסיון שלהם במתן שירותי חירום. בכל הנוגע לבריאות אתם לא מתפשרים אלא על הטוב ביותר

מה קורה אם אין אמבולנס פנוי מטעם החברה:  מוקד רפואה מזניק אליכם אמבולנס מטעם החברה במקרה והצוות הרפואי במוקד חש שיש בכך צורך. אחת השאלות שעליכם לשאול כל חברת מוקד רפואה היא מה קורה במידה ואין אמבולנס פנוי בזמן שצריך אותו. האם החברה מזניקה אמבולנס של מד"א, מי נושא בהוצאות התשלום ועוד.

איפה יש מערך אמבולנסים הכי קרוב גאוגרפית : החברה שבחרתם יכולה להיות הכי מקצועית בעולם, אולם אם אין לה מערך אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ בקרבה גאוגרפית אליכם, זמן ההמתנה יהיה ארוך מהרגיל וזה יכול להיות קריטי. רגע לפני שאתם סוגרים מוקד רפואה, חובה לברר איפה נקודת ההזנקה הקרובה ביותר אלייכם, כך שתדעו שאמבולנס יגיע תוך דקות.

האם השירות הוא בנלאומי: חשוב מאוד להבין האם מוקד הרפואה שבחרתם מעניק את שירותיו מכל מקום בעולם, כך שגם אם תצאו לטיול בחו"ל ותצטרכו את שירותי המוקד, עקב אירוע בריאותי, תוכלו לקבל אותם.

האם ניתן ליצור קשר מטלפון סוללרי וקווי: חשוב לבדוק שאכן ניתן לחייג אל המוקד גם מטלפון קווי וגם מטלפון סלולרי וכמובן שניתן להעביר דרכם את תוצאות האק"ג. כמו כן חשוב לוודא שיש חיוג מקוצר מהיר אל המוקד, כך שתוכלו להזין את המספר אל המספרים המועדפים וללחוץ על הלחצן

כיצד ניתן לבטל: כמו כל שירות ארוך טווח, גם בהצטרפות אל מוקד רפואה, חובה לברר איך ניתן לבטל את השירות במידה ותחליטו שאין לכם צורך בו. האם יש מינימום תקופת התחייבות, האם יש קנס ביטול.

הצטרפות אל מוקד רפואה יכולה להיות צעד חכם, אך כמו כל החלטה ארוכת טווח, גם כאן מומלץ לבצע את כל הבדיקות ולוודא שאכן השירות שאנו מקבלים הכי מתאימים לנו.


אודות מחבר המאמר

כל מה שרציתם לדעת אודות מוקד רפואה, מוקד מצוקה ולחצן מצוקה באתר אחד

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.