אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ספרים להורדה חינם | העשרת הידע

נדמה שמאז שהאינטרנט נכנס לחיינו, אנו יותר ויותר עושים בו שימוש. רוכשים מוצרים, מחפשים מידע, מתעדכנים בחדשות. כניסתו של האתר פייסבוק, הביאה מיליוני אנשים לבלות חלק הפנאי שלהם ברשת און ליין. הדבר הבא הוא הספרים האלקטרוניים. עם הספר אוהב לקרוא, ונהנה לקרוא. אך מסתבר שכיום על מנת להעשיר את הידע ולקרוא יותר, אפשר גם מבלי להשקיע כסף ואף מבלי לצאת מהבית. בשעה שספריות עירוניות הן פתרון טוב וזול עבור אנשים רבים, הרי שהאינטרנט אף הוא תורם את חלקו בנושא, ומתחיל להוות דרך נוספת לצרוך ספרים אלקטרוניים. עדיין אין מדובר באלטרנטיבה של ממש, ולא ניתן להניח שתמצאו להורדה חינם את הרב מכר החדש של סופר ידוע זה או אחר. יחד עם זאת, עדיין אפשר למצוא כותרים מעניינים להורדה חינם, ספרים בפורמט דיגיטלי, אשר מוצעים לקריאה חופשית או הורדה חופשית לציבור הרחב.

היתרון הגדול כמובן הוא שאפילו אין צורך לצאת מפתח הבית. מתחברים לאינטרנט, ומורידים תוך דקות ספורות מספר ספרים. אם מזג האוויר לוהט ושרבי בחוץ, או שלחילופין בחוץ שורר מזג אוויר סוער וקר, זה לא צריך לעניין אתכם. גם אם יורד גשם זלעפות, עדיין אתם יכולים להשיג את הספר מבלי להירטב מטיפה אחת. את הספרים ניתן לקרוא היישר מהמחשב הביתי שלכם, המחשב הנייח, אבל אם אתם רוצים לקחת איתכם את הספר, בקלות ניתן להעביר אותו אל האייפון, ולקרוא בדרך לעבודה, באוטובוס, ברכבת, בתור לרופא, בתור לבנק, ובכל מקום אחר שבו אתם מוצאים את עצמכם מחכים למשהו, ויש לכם זמן פנוי. השיטה של קריאה מאייפון יוצאת מן הכלל, מכיוון שהמכשיר בלאו הכי נמצא איתכם, בכל מקום. זה לא שסחבתם איתכם מכשיר ייעודי כדי לקרוא את הספר האלקטרוני, אלא אתם קוראים מתוך המכשיר הסלולארי שלכם. מה יכול להיות נוח יותר מזה? על מנת לקרוא את הספר האלקטרוני אין צורך אפילו להיות מחוברים לרשת האינטרנט, וזה אפילו עוד יותר מגדיל את האופציות לקריאת הכותרים הדיגיטליים הללו.

בימנו ניתן להשיג בחינם ספרים ולהעשיר את הידע מבלי להשקיע כסף. אנו אכן חיים בעידן המידע, הידע זמין, אבל צריך לנצל את זה ולצרוך את הידע הזה. אם כל העושר הזה של הידע פרוש בפני האדם, והאדם אינו מתייחס אליו, ולא עושה בו שימוש, מה כל זה שווה? כל אדם צריך, למען עצמו, ולמען הפיתוח האישי שלו, לקרוא באופן סדיר ותדיר ספרים, לפתח את עצמו ואת הידע האישי שלו.


אודות מחבר המאמר

קבל גישה לעשרות ספרים - ספרים להורדה חינם

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.