אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך תוכלו להוריד מוזיקה מיוטיוב בקלות ובמהירות

אם לא נחתתם מהירח בתקופה האחרונה, אין דבר כזה שלא שמעתם על יוטיוב (Youtube), אתר סרטוני הוידאו הכי גדול בעולם וגם אחד מאתרי האינטרנט הכי פופולאריים בעולם כולו. ככל הנראה גם יצא לכם לשמוע כמה שירים האהובים עליכם, לראות טריילרים של סרטים חדשים ואף לראות חתול שמנגן על גיטרה או משהו כזה. יוטיוב - מספר פרטים מעניינים נכון להיום יוטיוב הינו מנוע החיפוש השני בגודלו. יוטיוב הינו המקום בו צופים בהרבה מאד סרטונים וסרטים - כמיליארד צפיות מדי יום - שזה יותר מכל תחנת טלוויזיה. יוטיוב נרכש מגוגל כשנה לאחר שהוקם וכיום כולל בתוכו מליוני משתמשים פעלים שמעלים אלפי סרטונים בכל רגע נתון. 10% מהגולשים באינטרנט נכנסים לאתר. יוטיוב התחילו את דרכם במודל של תוכנית שותפים, לפיה הוא מאפשר לרשתות תוכן ואנשים אשר מייצרים סרטים שונים להשתתף ברווחים.

בארץ, ספקיות תוכן כמו חברת הוט, חברת קשת, ערוצי חדשות וספורט - הפכו לשותפות עסקיות של יוטיוב. יוטיוב שואבת מחברות אלו תכנים וסרטונים ובתמורה לכמות הצפיות והחשיפה לפרסומות - מתחלקות איתך בהכנסות. אתם יודעים שבנוסף ניתן להוריד שירים מיוטיוב, למחשב האישי שלכם? בתכלס, זה פשוט מאד וגם אתם יכולים, למשל, להוריד לעצמכם את השירים האהובים עליכם לפורמט mp3 ולהגדיר אותם בתור רינגטונים. נשמע כיף, לא? הורדת שירים וסרטונים מיוטיוב היא למעשה פעולה מאד מתבקשת מהסיבה שאכן מדובר בבסיס נתונים אדיר של שירים וסרטונים ואפשר למצוא כמעט כל שיר שקיים, אפילו הנידח ביותר, כדאי לכם לנסות! לאור הנאמר, לא מפתיעה העובדה שיש ים דרכים להורדת שירם מהאתר יוטיוב. חלקן מפנות לאתרים מפוקפקים שיש בהם וירוסים וכאלה, וחלק מהן פשוט מפנות לאתרים מפוקפקים לא פעילים או שפשוט כבר לא אקטואליות. על מנת להקל את הפרוצדורה למענכם ישבתי וכתבתי נחמד וידידותי שיסייע לכם צעד אחר צעד איך תוכלו להוריד את השירים/סרטונים שאתם הכי אוהבים מהאתר יוטיוב ישירות לכונן. עם מאמץ מינימלי. מה שיפה בכל זה שזה מאוד פשוט. בעזרת תוכנה להורדת שירים מיוטיוב זה ניתן בהחלט גם למשתמש ההדיוט ביותר בכל הקשור לאינטרנט וכאלה. יאללה, אל תחכו - כנסו למדריך כעת ותוכלו להוריד שירים מיוטיוב תוך דקות מעכשיו.


אודות מחבר המאמר

יוטיוב

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.