אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לעלות על טיסה לניו יורק עם ילדים – איך עושים את זה נכון?

 

החלטתם להזמין טיסה לניו יורק לכם ולילדים שלכם. טיסה לניו יורק היא הזדמנות נפלאה עבור כולכם לטיול משפחתי מקסים באחת הערים היפות ביותר בעולם. טיסה לניו יורק היא גם הזדמנות ליהנות משלל של אטרקציות לילדים, הנמצאות בפינות רבות בעיר ומאפשרות לחוות חוויות נפלאות. אולם, טיסה לניו יורק היא גם טיסה ארוכה. אם יש לכם ילדים קטנים, היא עשויה להיות לא פשוטה. ולכן, איך בכל זאת עוברים את הטיסה בשלום? איך מצליחים לארוז משפחה עם ילדים, לעלות על טיסה לניו יורק ולנחות בהצלחה ביעד הכל כך נכסף הזה? על כך, בכתבה הבאה.

 

כיצד להכין את הילדים לקראת הטיסה 

טיסה לניו יורק, כאמור, הינה טיסה של 10 שעות בממוצע. מדובר בטיסה ארוכה שגם למבוגרים עשויה להיות לא פשוטה. ולכן, אם אתם מתכננים לעלות על טיסה לניו יורק עם הילדים שלכם, הכינו אותם מראש לכך. אם יש לכם ילדים קטנים מאד, הכנה מראש איננה רלוונטית, אולם אם הילדים שלכם ילדי גן ובית ספר תוכלו לספר להם על הטיסה מראש, על מנת להכינם לכך כמה שיותר טוב. אם זוהי הפעם הראשונה שהם טסים, ספרו להם מעט על המטוס, כיצד הוא טס, מה קורה במהלך הטיסה (המראה, נחיתה וכדומה) והשתדלו להעביר את רעיון הטיסה כחוויה, כחלק מהטיול עצמו. בנוסף, מומלץ לכם להגיע אל שדה התעופה כמה שיותר מוקדם על מנת לשריין לעצמכם מקומות נוחים בטיסה. אם חשוב לכם לשבת יחד כמשפחה, או ליד חלונות או מעבר, בקשו זאת מראש על מנת להבטיח נוחות מקסימאלית.

 

מה כדאי לקחת לטיסה

אם אתם עולים על טיסה לניו יורק עם ילדים ותינוקות, חשוב כי תערכו בהתאם ותצטיידו בחיתולים להחלפה, מוצצים, מזון לתינוקות, שמיכה מחממת וגם כמה צעצועים מתאימים. אם הילדים שלכם גדולים יותר, בררו מראש אם ניתן להעלות על הטיסה די.וי.די נייד, ובמידה וכן ויש לכם אחד כזה, קחו אותו אתכם לטיסה יחד עם סרטים, האהובים על הילדים שלכם. במהלך טיסה לניו יורק מקרינים, אמנם, סרטים, אולם אם הילדים שלכם אוהבים סרט מסוים, זוהי הזדמנות לקחת אותו גם כן לטיסה כדי לעזור להם להעביר את הזמן במהירות ובהנאה.

 

כיצד עוברים את הטיסה בשלום

טיסה לניו יורק איננה מוכרחה להיות משימה בלתי אפשרית. נכון, זו טיסה ארוכה, אבל ישנן כמה דרכים להעביר אותה בהנאה. טיסה לניו יורק היא הזדמנות נהדרת עבורכם ללמד את הילדים שלכם מעט על העיר. תוכלו לספר להם על ההיסטוריה של ניו יורק ועל אתריה השונים. תוכלו לנצל את ההזדמנות גם לתכנן את הטיול יחד איתם ולבחון את האטרקציות השונות בעיר, שמתאימות במיוחד לילדים. טיסה לניו יורק היא גם הזדמנות נהדרת למשחקי יצירה, משחקי חשיבה, קריאת ספרים שונים ועוד. זוהי יכולה להיות חוויה משפחתית נפלאה, ובתנאי שמתכוננים אליה מראש ובהתאם. 

 


אודות מחבר המאמר

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.