אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

כדאי לכל אחד לרכוש כרטיסי טיסה לאמסטרדם

 

כל כך הרבה ישראלים כבר רכשו כרטיסי טיסה לאמסטרדם, ומה אתכם? האם גם אתם שקלתם לרכוש בזמן הקרוב כרטיסי טיסה לאמסטרדם? חשוב לציין, כי אמסטרדם היא אחת הערים הידידותיות ביותר לכל תייר באשר הוא. המזג הטוב והנוח של ההולנדים ידוע לכל, ובאמסטרדם, שהיא עיר תיירותית מאד - התושבים הם נחמדים על אחת כמה וכמה. מעניין מאד לציין שלמרות שאנשים רבים (לא רק ישראלים) רוכשים כרטיסי טיסה לאמסטרדם, הרי שבתור עיר בירה אירופאית ומרכזית, אמסטרדם היא דווקא קטנה יחסית. גודלה הוא כ219 קמ"ר (לצורך העניין, השטח של לונדון הוא יותר מ1500 קמ"ר!), וכמות האוכלוסייה היא קצת יותר מ700 אלף תושבים. דווקא נתונים אלו מראים עד כמה מדובר בעיר מיוחדת - למרות הגודל שלה, היא גדושה באטרקציות רבות, שיכולות להתאים לכל אחד.

 

מידע מועיל לקראת הטיסה

אנשים רבים, שרוכשים כרטיסי טיסה לאמסטרדם, חושבים כי אמסטרדם היא אמנם עיר מרכזית, אך שהאג היא עיר הבירה של הולנד. מקורה של חשיבה זו הוא בכך שמוסדות השלטון ההולנדיים נמצאים בהאג (ובכל העולם, מוסדות השלטון נמצאים בעיר הבירה). למרות זאת, חשוב לדעת כי אמסטרדם היא אכן עיר הבירה של הולנד.

אם אתם מזמינים כרטיסי טיסה לאמסטרדם, צריך כמובן להתכונן לטיול שלכם מבחינת אקלים. רוב האנשים שרוכשים כרטיסי טיסה לאמסטרדם, עושים זאת בחודשי הקיץ, משום שאז מזג האוויר הוא נעים מאד. הטמפרטורה הממוצעת באמסטרדם בחודשי הקיץ עומדת על 21 מעלות. בחורף כמובן יורד גשם והטמפרטורות יורדות. שלג, לעומת זאת, נדיר יחסית לשאר אירופה.

מידע מועיל נוסף, שיכול לעזור לכל מי שרוצה לרכוש כרטיסי טיסה להולנד, הוא היכן נוחתים, וכיצד יש להתנייד בתוך העיר עצמה. אתם תנחתו בשדה התעופה סכיפהול - אחד משדות התעופה הגדולים ביותר באירופה ואף בעולם. המרחק מסכיפהול לאמסטרדם הוא 12 ק"מ בלבד. אגב, הנחיתה בסכיפהול היא בכל מקרה חובה למי שרוצה לטייל באזורים נוספים של הולנד, משום שזה שדה התעופה היחיד (אם עוד לא הבנתם - הולנד היא מדינה קטנה יחסית, שבגלל שהיא מלאה באטרקציות, נוטים לחשוב שהיא הרבה יותר גדולה).

ההתניידות עצמה בתוך העיר מומלצת בעיקר בעזרת מערכת הרכבת התחתית שנמצאת בה. כמו בכל בירה אירופית שמכבדת את עצמה, תוכלו למצוא בעיר גם מערכת אוטובוסים ענפה למדי, וגם רכבת חשמלית. פרט שצריך לעניין את כל מי שרוכש כרטיסי טיסה לאמסטרדם, הוא שאפשר להתנייד בתוך העיר גם באמצעות תחבורה ציבורית על המים. אמסטרדם היא אחת מהערים הנמוכות בעולם (וכך אגב גם כל הולנד), ולכן יש בה נהר שחוצה אותה ממערב למזרח. ההולנדים הבינו כי אפשר למנף את הנהר, והם מקיימים רשת של תחבורה ציבורית נוחה למדי, באמצעות שיט על הנהר.

להתארגן לקראת החופשה המושלמת

אם רכשתם כרטיסי טיסה לאמסטרדם, מצפה לכם טיסה של קצת יותר מארבע שעות. לכן חשוב מאד לבחור כמובן חברת תעופה שאתם סומכים עליה, ושיש לה ניסיון בטיסות בינלאומיות ליעדים שונים בעולם. בסופו של דבר, רכישה של כרטיסי טיסה לאמסטרדם, דרך חברת תעופה איכותית, היא המפתח לחופשה מושלמת, באחת הערים המיוחדות ביותר שיש לאירופה להציע לכם. העיקר שתחזרו עם כמות גדולה מאד של חוויות, ומי יודע? אולי זו אפילו לא תהיה הפעם האחרונה שתרכשו כרטיסי טיסה לאמסטרדם.

 


אודות מחבר המאמר

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.