אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואה לכל מטרה מחכה לכם גם במסלול חוץ בנקאי

על מנת לבחור הלוואה בצורה נכונה חשוב להגדיר מראש מה הן המטרות לשמן היא נלקחת. מצד שני, חברות אשראי, בנקים וגורמים חוץ בנקאיים המציעים אפשרויות מימון יודעים לשים את האצבע על הלוואה לכל מטרה. זו הסיבה שהדרך הטובה ביותר לסנכרן בין הביקוש של הלקוח לבין ההיצע של החברות היא להיעזר ביועצים וגורמי מקצוע. בתחום ההלוואות ישנן אופציות מימון רבות אשר הלקוח אינו מודע אליהן. הלוואות חוץ בנקאיות למשל, הפוטרות את הלווה מהגבלת חשבון הבנק הפרטי ולמעשה מאפשרות לו התנהלות פיננסית מקבילה, הן רק חלק מהאפשרויות האטרקטיביות. יחד עם זאת, הבנקים בעצמם יודעים להציע הלוואה לכל מטרה וברוב המקרים גם יבצעו את ההתאמה האידיאלית בין הלקוח לבין ההלוואה שהוא צריך.

מתי כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית יכולה כאמור להתממש במספר מישורים, אך כאשר מטרות ההלוואה מגוונות יש צורך במסלול שאינו דורש ערבים או בטחונות. בעזרת הלוואה מיידית ניתן לממש את סכום הכסף לכל מטרה בה בוחר הלקוח, בסכומים שנעים בין 2,000 ₪ ל-50,000 ₪ ובהתאם למסגרת האשראי. הלוואה מן הסוג הזה יכולה לעזור בכיסוי חוב בחשבון הבנק או לצורך מימון הוצאה בלתי צפויה. מלבד הזמינות והגמישות, היתרון של הלוואה לכל מטרה היא חוסר התלות בפקידי הבנק. גורמי מימון רבים מציעים אפשרות לקבלת הלוואה חוץ בנקאית, ולכל אחת מהן אופציות החזר שונות. ניתן לפרוס החזר של הלוואה לכל מטרה למספר חודשים בודד או להעדיף עד 48 תשלומים חודשיים שווים, בהתאם להכנסות העתידיות ולתכנון הכלכלי הרחב. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הלוואות חוץ בנקאיות אינן רלוונטיות רק עבור לקוחות פרטיים ויכולות לעזור רבות גם ללקוחות עסקיים. היות וההלוואה החוץ בנקאית אינה פוגעת בתזרים המזומנים של בית העסק, הלקוח יכול לממש את סכום הכסף שקיבל לכל מטרה שירצה וכמו כן גם לגיבוי פיננסי של החשבון העסקי.

ומה לגבי הלוואות חוץ בנקאיות על סכומים גדולים יותר?

אך לקוחות אשר מעוניינים בקבלת הלוואה לכל מטרה אינם חייבים להגביל את עצמם להלוואות מיידיות וקטנות יחסית. בעזרת הלוואה חוץ בנקאית ניתן לקבל פריסת תשלומים נוחה גם עבור הלוואות גדולות יותר, עדיין מבלי לפגוע בחשבון הבנק האישי. במסגרת סוג כזה של הלוואות ניתן למצוא הלוואות בהחזרים חודשיים גמישים הנקבעים על ידי הלקוח, החזרים בחיובים קבועים ואף הלוואות בהם ההחזרים נדחים למספר חודשים לאחר קבלת הכסף. כאשר בוחרים לקחת הלוואה חשוב להבין מה הם הצרכים הספציפיים, ולא רק מהו סכום הכסף הנדרש. הלוואה המוקדשת לרכישת דירה תהיה שונה מהלוואה המוקדשת ללימודים, וכך גם הליך ההחזר המבקש. בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם יועצים מיומנים אשר יודעים לספק זווית ראייה מקצועית על כל הלוואה אופציונאלית. זו הדרך היחידה להבטיח לא רק מימוש מלא של סכום הכסף בצורה נכונה, אלא גם מסלול החזר מתאים.

הרבה יותר מיתרונות של מיידיות ונוחות

ההטבות המלוות קבלת הלוואת חוץ בנקאיות אינן קשורות רק לנוחות, אלא מאפשרות גם ניצול נכון יותר של משאבי זמן וכסף. התנהלות במסגרת אשראי מנותקת מחשבון הבנק וניצול גורמי מימון חיצוניים הופכים את לקוחות הבנקים לחזקים יותר, ובסופו של דבר מביאים לידי יצירת סביבה פיננסית ראויה ובטוחה יותר. המגמה לבחור בגורמי מימון חיצוניים אינה תופסת תאוצה רק בישראל, ובכל העולם אפשר לראות לקוחות רבים אשר מנהלים מסגרות אשראי מחוץ לבנק אליהם הם שייכים.


אודות מחבר המאמר

בלוגר וכותב מאמרים בנושא צרכנות, כרטיסי אשראי והלוואות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.